Dagens win

En tråd i 'Januar 2018' startet av Eskimo28, 8 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Eskimo28 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Jeg ble inspirert av desembergruppa sin tråd «dagens deiligste følelse» og tenkte at vi også kunne ha godt av å tenke litt ekstra på hva som faktisk var herlig, spesielt de dagene det har vært mye av det mindre gode.

Min WIN i går var at lille etter tre uker med forsøk ENDELIG spiste en full dose tran i stedet for å spytte det over hele seg selv:cool:

• Liker Liker x 5
  2. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Fredag sovnet S helt på egenhånd etter å ha blitt lagt ned våken. Ingen gråt, bare litt pludring og plutselig falt hun til ro :D Hurra!

• Liker Liker x 7
  3. Gravid82 Flørter med forumet Snøfnuggene 2018

At lillegull rulla for 1 gang idag ifra mage-rygg Å når hu først hadde knekt koden rulla hun mange ganger

• Liker Liker x 5
  4. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

At lillemann hadde noe jeg vil kalle babylatter igår :Heartblue verdens herligste og vakreste lyd

• Liker Liker x 5
  5. KR1ST1NE Glad i forumet Snøfnuggene 2018

At pappaen klarte å gi flaske og legge henne i dag

...og at jeg klarte å holde meg unna de 7 minuttene hun hylgråt hos ham før hun godtok flasken

• Liker Liker x 6
  6. Babylykke18 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Uæh! Denne må jeg også klare snart.. vår nekter flaske, men så har jeg ikke helt tillatt pappaen å prøve så lenge heller..

Må nesten få til den flasken snart, så jeg kan få liiittt friere tøyler til å dra ut litt for meg selv

• Liker Liker x 1
  7. KR1ST1NE Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Første kvelden han prøvde gikk det ikke, da var hun både trøtt og sulten..

Men så fikk han gitt henne litt på dagtid igår, når hun var i godt humør (før hun ga uttrykk for sult eller trøtthet).
    Og ikveld sto vi altså i de 420 sekundene som trengtes, vel vitende om at hun KUNNE godta flasken siden hun tok den i går

• Liker Liker x 1
  8. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Jeg leste dagens vin (og fikk veldig lyst på vin forsåvidt)

Men det må være at lille sovnet kl 19, og vi fikk spist middag, ryddet og jeg fikk sett en episode av en serie jeg følger med på.

• Liker Liker x 5
  9. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Huff, 7 minutter er lenge når det står på altså! Men så bra at det gikk tilslutt

• Liker Liker x 1
  10. Eli.sin Flørter med forumet

At storebror på 5 år tuller med snuppa på 11 uker til hun hyler høyt av latter mens mor fikk drikke opp kaffen sin.
    (Eldre søsken er gull å ha en trøtt søndags morgen)

• Liker Liker x 4
  11. Så herlig tråd! :)

• Liker Liker x 1
  12. LillebollenJanuar Flørter med forumet Snøfnuggene 2018

Tre timar i vogna i dag, som gjorde at eg rakk å pumpe meg samt ei grei økt på syrommet også :)
    (Amma halvveis i soveøkta)

• Liker Liker x 3
  13. Babylykke18 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Dagens win: baby som ikke tar annet enn mammasmokk, sovnet av seg selv i senga si :) fikk kun pupp som mat, og ble lagt i senga etterpå.
    Jeg satt meg i fotenden så hun visste jeg var der, men ikke så meg. Og vips- ca 10 min etterpå sov hun bare

• Liker Liker x 2
    • Vinner Vinner x 1
  14. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Fikk dusjet i dag mens lille A sov, det har jeg ikke fått gjort før!

• Liker Liker x 4
  15. Murre Elsker forumet Snøfnuggene 2018

J sover nå den første luren på nesten to uker som varer mer enn 40min! :joyful: (I bæresele riktignok:hilarious:)

• Liker Liker x 2
  16. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Dusjet :joyful:
    Vasket håret :joyful:
    Klippet negler :joyful:

• Liker Liker x 5
  17. Gravid82 Flørter med forumet Snøfnuggene 2018

Lillesnupp sov ifra kl 19.00-05.30 sammenhengende, litt pupp og sov videe til 08.00

• Liker Liker x 5
  18. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Og ingen skriking på babysvømming (første gang og A hater bading her hjemme, så forventet det verste) :)

• Liker Liker x 2
  19. Baby nr. 2 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

at begge ungene er i seng kl 19 er oppe 1 gang på natten og ammer. dette har vi gjort i 1 uke nå

• Liker Liker x 3
  20. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

Dagens: gleden han viser når han skjønner at jeg skal løfte han opp fra seng/babygym

• Liker Liker x 6

Del denne siden