Dagens voksen-antrekk

Har slått til med en prikkete bluse over amnetoppen. Favoritten til ungen [emoji6]
 
Idag har vi vært på lekeland så jeg har på "litt finere" klær. Eller ikke joggebukse i hvert fall [emoji13] er en tynn bokse som påminner om dongeri
6149352968e78e3fe2d9b71f07b34599.jpg
, men er bomull, fra Zavanna, og en grå/svart stripete ammetopp fra H&M med 3/4-arm.
Tenker det blir byttet om til joggebukser nå igjen [emoji13]
 
Levisbukse og samme genser og singlet fra igår :p
Og ulvangsokker og truse fra Cubus :p
 
Da jeg var på helsestasjonen hadde jeg på meg tights og tunika med en ammesinglet under.
Nå når jeg har kommet hjem er det joggebukse og ammesinglet ;)
 
Hadde kjole på, men nå som jeg er hjemme igjen går det i kosebukse og ammesinglet :)
 
Er det tragisk å si samme som igår? [emoji28] blir nytt antrekk imorgen da :p
 
Er det tragisk å si samme som igår? [emoji28] blir nytt antrekk imorgen da :p

Absolutt ikke ;) Jeg har kommet meg inn i det samme antrekket som i går igjen jeg også nå.
 
Idag har vi vært på lekeland så jeg har på "litt finere" klær. Eller ikke joggebukse i hvert fall [emoji13] er en tynn bokse som påminner om dongeri
6149352968e78e3fe2d9b71f07b34599.jpg
, men er bomull, fra Zavanna, og en grå/svart stripete ammetopp fra H&M med 3/4-arm.
Tenker det blir byttet om til joggebukser nå igjen [emoji13]
hmm... det ble visst noe rart med hvor det bildet havnet :eek: mysko....
 
Er det tragisk å si samme som igår? [emoji28] blir nytt antrekk imorgen da :p
jeg kan bruke samme bukse i 2 uker om de ikke blir skitne, men jeg har de ikke hver dag da, jeg har oftest 2-3 stk å variere med :p vil tro samboer er litt irritert over at mine kroker på bade alltid er overfulle med klær :p
 
idag er det svarte joggebukser fra cubus (boyfriend heter de, er supegode, men jeg måtte kjøpe en størrelse større en vanlig da jeg syntes de ble litt trange....) og en singlett. den også fra cubus. er litt upraktisk når man ammer, men den er så god å ha på :D
 
Samma buksa som i går, med litt matsøl på [emoji85] Skal skifte straks for å dra til byen, og da kan jeg garantere at ungen gulper meg ned hvis jeg tar på byklærne for tidlig! [emoji23] ammesinglet fra HM.
 
Samma buksa som i går, med litt matsøl på [emoji85] Skal skifte straks for å dra til byen, og da kan jeg garantere at ungen gulper meg ned hvis jeg tar på byklærne for tidlig! [emoji23] ammesinglet fra HM.
å ja, det skjer bestandig det :p
 
Back
Topp