Dagens oppskrift

PinUp-Mama

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har du funnet en oppskrift du skal lage til middag/lunsj/har laget? Del den her, gjerne med evaluering av retten [emoji16]
 
Denne hadde vi i går, du går aldri tilbake til tradisjonell nachos igjen [emoji173]

Ser jeg glemte å skrive følgende;
Fordel philadelphia i en ildfastform. Hell over kjøttblandingen etter den er temperert og fordel ost på toppen.

TIPS; gjerne doble mengden philadelphia.
Tilbehør er det bare deg selv som setter grenser for, her kan du ha det meste [emoji7]

1518278548410.jpeg
 
Denne hadde vi i går, du går aldri tilbake til tradisjonell nachos igjen [emoji173]

Ser jeg glemte å skrive følgende;
Fordel philadelphia i en ildfastform. Hell over kjøttblandingen etter den er temperert og fordel ost på toppen.

TIPS; gjerne doble mengden philadelphia.
Tilbehør er det bare deg selv som setter grenser for, her kan du ha det meste [emoji7]

Vis vedlegget 243375
Nam! Ser ut som noe som kan slå an her i hus!:)
 
Den er helt fantastisk :D Vi har noen faste retter vi "må" ha når samboer er hjemme fra havet, og denne er en av dem ;) og det er ikke uten grunn, hehe :D
Har en mann som reiser mye i perioder med jobben sin, men idag kom han hjem fra butikken med plan om saltkjøtt til middag, så imorgen skal vi kose oss med kjøttsuppe med restene:) men neste gang han kommer hjem skal jeg diske opp med denne retten du la ut, kan bli spennende:)
 
Back
Topp