Dagens deiligste følelse

Å kunne være ute, og la frøkna løpe fritt på tomta, og kunne gå inn og ut som hun vil. Sååå søt med solhatt :happy: lillegutt duppet litt i vogna fra 18.45 til 19,da våknet jeg han. Han ble så grinete isted, men nå er han blid som en sol :happy: håper vi kan få en fin kveld!
 
K sin bæsjebleie idag. Den har vi ventet på i flere dager og hun stakkar har grått frem og tilbake hele natten....
 
Å få smike og stelle seg ordentlig + ordne seg på håret. Betyr utrolig mye de dagene jeg får ordnet håret ordentlig, føler meg som et annet menneske da [emoji1]
 
En kopp kaffe i sola, frøkna leker i sandkassa og lillegutt sover i vogna (han blir hysterisk uten søvn, så nå ble det slik). Er alene om legging, så har behov for at han beholder roen når jeg skal legge henne :)
 
Å gå på vekta å se at det kun er 0,5 kg igjen til startvekt før svangerskapet [emoji1] bare 5 kg igjen til den vekta jeg trives best, men som jeg ikke har sett på vekta etter jeg flyttet inn med samboeren [emoji28]
 
At lillegutt sovnet greit ca kl 20. I armene mine for så å bli lagt i sofaen, riktignok. Men tar de "seierne" jeg kan få :D
 
Vis vedlegget 254652

Dette var definitivt dagens beste følelse [emoji173] så lenge siden hun har sovet sånn. Får meg virkelig til å innse hvor fort hun vokser, og ikke minst hvor heldig jeg er som får være mammaen hennes [emoji173][emoji173]
Det er faktisk veldig koselig :happy: jeg har sittet med ham i armene de siste kveldene når han har vært urolig, og der har han sovnet :happy:
 
Det er faktisk veldig koselig :happy: jeg har sittet med ham i armene de siste kveldene når han har vært urolig, og der har han sovnet :happy:
Hun må som regel bysses i søvn om kveldene, så hun sover ofte liggende nede i fanget mitt. Men akkurat sånn her har hun liksom ikke villet sove siden hun var noen få uker gammel [emoji7]
 
Åh, jeg er så misunnelig! Jeg synes det er så koselig når hun sover sånn men det har hun ikke gjort på flere måneder :(
Ikke hun her heller, derfor det var så utrolig koselig da det endelig skjedde igjen! :)
 
Pga jeg skal til legen med lillegutt så skal frøkna være hos svigerinna mi i mellomtiden. Meningen var at hun skulle være der mens vi var hos legen og så hente henne igjen. Men svigerinna mi lurte på om hun kunne være der og spise middag. De spiser i 4tida, og så kunne hun kjøre frøkna hjem etterpå :) så snille folk er! :happy:
 
Back
Topp