dagens blomsterbukett

Elinex

Gift med forumet
går til AB! fordi du er en utrolig sterk og modig jente[:)] beundrer virkelig hvordan du taklet helt fra begynnelsen beskjeden om at du er syk. du har sett postivt på situasjonen hele tiden. det tror jeg ikke det er mange som hadde klart! barna dine er utrolig heldig som har en så sterk og positiv mamma. håper det går bra med deg og at du blir frisk så raskt som mulig![:)]
klem

ORIGINAL: MammaTilLillesnuppa

Sååååå fortjent denne altså!! [:D][:)][:D] Du har et beundringsverdig mot og humør! Ellers må jeg bare si meg enig med hvert ord Elinex skriver! [:)]

Velfortjent til AB. Du er så sterk og har en så god innstilling[:D]

Masse klemmer[:)]

Sier meg enig med alle her.
Denne er så absolutt fortjent!![:)][:)]

Helt enig! Bøyer meg i støvet for pågangsmotet ditt! [:D]

Å, tusen takk ElineX og alle dere andre. Nå ble jeg rørt[:D] Dere er virkelig noe herlige damer[:D] Takk for all støtte og gode ord gjennom de siste ukene, det har jeg virkelig satt pris på.

Jeg skal ha cellegift i morgen, så jeg blir borte mesteparten av dagen. Skal være på sykehuset 0730 i morgen tidlig. Men skal prøve å få videresendt blomsterbuketten når jeg kommer hjem hvis det er ok?

igjen Tusen takk! Store klemmer til alle sammen

Ja, den har hun virkelig fortjent..

Ett skikkeli forbilde for mange med den motivasjonen og humøret du har vist du har[:)]

Kunne ikke vært mer enig enn i det du sier Elinex!

Stå på AB [:)] *mange klemmer sendes*

Det er så utrolig fortjent med blomster til AB[:)][:)]
Jeg beundrer måten du takler sykdommen på, mer enn jeg kan beskrive med ord[:)]

Så utrolig velfortjent!!

Back
Topp