Dagen i dag...

Ikke i bruk

Forumet er livet
... er deres beste skravledag så langt med 880 innlegg :D Det er råbra syntes jeg :D Og hvis dere har det gøy i tillegg så er det superduperråbra!!
 
Ja, vi prøver henge i nå! Vil jo veldig prøve komme opp på topp tre i alle fall [emoji28]
 
Kjør på! Heier på dere!!

Skulle ønske jeg hadde mange mange flere premier! For jeg syntes ALLE som deltar fortjener noe! :D
Premien får i det minste være et mer sammensveiset terminforum (håper jeg) [emoji3][emoji106]

Sånn, om vi ikke klarer oss høyere på listen. [emoji14]
 
Så fint med slike tall:) dere er flinke [emoji14]
 
Premien får i det minste være et mer sammensveiset terminforum (håper jeg) [emoji3][emoji106]

Sånn, om vi ikke klarer oss høyere på listen. [emoji14]

Ja ser jo iallfall at vi har flere innlegg sammenlagt enn mange av de tidligere 2017 gruppene :)
 
Ja ser jo iallfall at vi har flere innlegg sammenlagt enn mange av de tidligere 2017 gruppene :)
Husk at du ikke ser hva de har på skjult da. Så.. [emoji14]
Men vi har stått på godt!
 
Jeg tror ikke 1500 er realistisk, men.. Prøve oss på å slå dagens tall?
Det hørtes jo bra ut å slå gårsdagens mål men må samle opp mennesker til en viss tid for å prate mye i den perioden. Da for man større aktivitet og flere innlegh:p
 
Tror vi kan se langt etter 1500 ja! Vi får bare jobbe på så godt vi kan!
 
Jeg er ganske opptatt i dag :/ Prøver å snike inn litt innimellom da:hilarious: Håper iallfall det blir en bra score i dag og :)
Ja, personlig er jeg ganske sliten i dag, så tror egentlig ikke vi greier oss så godt i dag. Helgen pleier forumet være roligere generelt :/
 
Det hørtes jo bra ut å slå gårsdagens mål men må samle opp mennesker til en viss tid for å prate mye i den perioden. Da for man større aktivitet og flere innlegh:p
Ikke sant. Å slå gårdagens var mer en ønsketenkning enn et realistisk mål. Vi er ikke så PÅ i dag.
 
Back
Topp