Dagbok - vårt første barn

LuckyH

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei.

Jeg er ei jente på 23 år som bor med min forlovede på 23 år. Vi venter vårt første barn sammen :Heartred

Tanken på å være gravid skremmer meg skikkelig, forrige gang endte det i en SA med veldig mye smerter.

Vi håper ukene frem til uke 12 er passert og oul går fort.
 
Veldig mye tanker i dag, rundt denne tiden forrige gang gikk det galt.. jeg skrev feil i innlegget over her, hadde ikke SA men en MA. Så jeg gikk lenge med et håp om at alt var bra.

Ønsker så inderlig at alt skal være bra med lille!
 
Symptomer så langt (de kommer og går):
• murring i magen
• humørsvingninger
• svingninger i kroppstemperatur
• litt munntørrhet/ vond smak
• sliten hele tiden
 
Så spennende med ny graviditet! Gratulerer!
Hvor langt er du på vei?
 
Dagene går sakte fremover. Er veldig sliten om dagen og kjenner det er et ork å være på jobb. Jobbet overtid i dag og skal ha kveldsmøte på jobb i morgen.

I dag ble legetime bestilt og håper tiden frem mot april går fort!
 
Hvordan går det med deg?<3 Føler jeg har sett lite til deg inne på forumet i det siste:( håper virkelig ikke det har gått galt :(
Husker vi hadde så og si helt lik forhistorie <3
 
Hei :)
Alt er bare bra, har bare vært i så dårlig form at jeg ikke har orket noe som helst. Nå er jeg tilbake, men å skrive dagbok her inne var nok ikke noe for meg.
Takk for omtanken gode deg<3
 
Hvordan er det med deg? <3
Alt bra med meg! Fortsatt en del kvalm og trøtt.. men ikke så ille som det var. Hjelper at vi var hos lundring sist uke og fikk se lille gutten vår<3 alt var bra:D Da er det mye mer levbartmed kvalme og trøtthet !:)
Har du vært på noe UL eller slikt enda?<3
 
Alt bra med meg! Fortsatt en del kvalm og trøtt.. men ikke så ille som det var. Hjelper at vi var hos lundring sist uke og fikk se lille gutten vår<3 alt var bra:D Da er det mye mer levbartmed kvalme og trøtthet !:)
Har du vært på noe UL eller slikt enda?<3
Åh, så koslig <3 Absolutt mer levbart når man vet at ting er i orden :)
Har ikke vært på UL, men når jeg var hos fastlegen i uke 12 fikk vi høre pulsen til lille og det hjalp så utrolig mye. Nå teller jeg dager til OUL 6.juni :)
 
Ja det hjalp veldig! Og spesielt etter sist opplevelse. Var virkelig nervepirrende før ultralyden!

Åh, det hjelper nok godt tenker jeg!<3
6.juni er ikke lenge til! :D Hvor langt er du på vei nå? Vi har oul først 18.juni. Gleder meg til å se lillemann igjen<3
 
Nei, takk og pris for at 6.juni bare er 21 dager unna! :) Det er ikke lenge til du skal på oul heller, på fredag er det bare en mnd til :)<3

I dag er jeg 14+4, blir spennende å se hva som blir termin etter ul. Hvor langt er du på vei nå? :)
Ha en strålende dag!
 
21 dager går fort! :D

Ja, det er veldig sant! Hehe. Skal en uke til Spania før det også- så da tenker jeg tiden går fort:D

Ikke dårlig! Litt forran meg du da! Er 14+0 i dag :) kul blir spennende:D

Ha en super dag du også- og fin feiring i morgen :D
 
Åh, nyt en uke i Spania når den tid kommer [emoji1] Der hørtes deilig ut!

Jeg gleder meg til å se gravid ut, nå ser jeg bare litt lubben og oppblåst ut [emoji23]

Ha en super 17.mai feiring imorgen - hipp hurra!
 
Jeg også gleder meg skikkelig til å se gravid ut - nå ser jeg bare tjukk ut føler jeg :p håper magen popper nå de neste 2 ukene før Spania:D ønsketenkning :D
 
Back
Topp