Daftø

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Noen som har vært der?

Vi skal dit fra torsdag til søndag i juli, og har leid teltplass. Tenkte vi skulle ha en helt annen feire enn vi pleier, og gjøre noe nytt.

Er Daftø en fin plass for barn, med mye å gjøre?
 
Veldig bra for barna, perfekt størrelse på parken. Jeg synes det er billig der jeg da, vi har vært der flere ganger. Og så er det ikke lang til Strømstad, ta båten over til koster, leie noen sykler der på en dagstur. [emoji1]
 
Veldig bra for barna, perfekt størrelse på parken. Jeg synes det er billig der jeg da, vi har vært der flere ganger. Og så er det ikke lang til Strømstad, ta båten over til koster, leie noen sykler der på en dagstur. [emoji1]
Vi skal ta ferja over til Sandefjord søndag, da skal vi videre på hytta mellom Sandefjord og Larvik [emoji4]
Hadde lyst til å gjøre noe bare oss også, det blir mye familie i sommer [emoji13]
 
Ja den parken koster ekstra. Dumt at voksne også må betale..
Ja vi får se hva vi gjør. Men det er på en måte ikke så mye annet vi skal i sommer. Bor gratis på hytta hos svigerfar, og på campingen/huset hos svigermor.

Skal på tusenfryd og Sommarland i Bø da, men det vil jo uansett ikke koste like mye som en utenlandsferie i Danmark det vi leier både sommerhus og båten.

Satser vi på [emoji85]
 
Ja vi får se hva vi gjør. Men det er på en måte ikke så mye annet vi skal i sommer. Bor gratis på hytta hos svigerfar, og på campingen/huset hos svigermor.

Skal på tusenfryd og Sommarland i Bø da, men det vil jo uansett ikke koste like mye som en utenlandsferie i Danmark det vi leier både sommerhus og båten.

Satser vi på [emoji85]
Nei sannsynligvis ikke.
Parken koster rundt 100 kr for en dag pr person
 
Veldig bra for barna, perfekt størrelse på parken. Jeg synes det er billig der jeg da, vi har vært der flere ganger. Og så er det ikke lang til Strømstad, ta båten over til koster, leie noen sykler der på en dagstur. [emoji1]
Hvordan er det for 3-åringen der? Vi skal på Strømstad spahotell, og lurer på å teste ut Daftøland en dag.
 
Vi skal ta ferja over til Sandefjord søndag, da skal vi videre på hytta mellom Sandefjord og Larvik [emoji4]
Hadde lyst til å gjøre noe bare oss også, det blir mye familie i sommer [emoji13]

Skjønner det! Vi liker oss veldig godt der, så anbefales og den er ikke dyr om du sammenligner parkene både i Sverige og Norge.
 
Skjønner det! Vi liker oss veldig godt der, så anbefales og den er ikke dyr om du sammenligner parkene både i Sverige og Norge.
Ja vi er litt spente da, for har aldri testet campinglivet annet enn hos svigermor. Og det er jo ikke sååå moro..

Men her er det jo en del mer tilpasset barna da. Og så kan vi styre oss selv.

Så nå driver vi og kikker på telt da, må jo ha noe med litt god plass sånn at vi ikke må sitte som sild i tønne.
 
Er ikke sånn superstor/spennende park så litt begrenset hvor mye de kan ta for inngang.
Jeg synes det er dyrt i grunn, kunne ønske parken var inkludert i prisen på hyttene
Ja de hytteprisene var dyre.
Derfor valgte vi telt. Og så hadde vi lyst til å la ungene få teste ut telt. Gøy med noe annet [emoji4]
 
Ja vi er litt spente da, for har aldri testet campinglivet annet enn hos svigermor. Og det er jo ikke sååå moro..

Men her er det jo en del mer tilpasset barna da. Og så kan vi styre oss selv.

Så nå driver vi og kikker på telt da, må jo ha noe med litt god plass sånn at vi ikke må sitte som sild i tønne.

Blir nok koselig! Telt med tett duk i bunn anbefaler jeg :)
 
Blir nok koselig! Telt med tett duk i bunn anbefaler jeg :)
Ja det må være det. Har sett på ett, der bunnen går i ett med veggene. Satser på at det er ok.

Har ikke lyst til å svi av altfor mange lapper på telt hvis vi finner ut at dette ikke er noe for oss heller, men må jo være et ok telt også hvis det skal bli en positiv opplevelse
 
Back
Topp