Da var pillene kastet :)

Var sikker på at tr skulle komme for lenge siden, men den har ikke kommet! Er på CD 42 nå, og føler tr er på vei og oppblåst. Så skulle bare ta en test for å utelukke graviditet jeg, men fikk denne:
49b0f93c0633f1fa621547aaa611ce2a.jpg


Er vi heldige nå får jeg fin 27 årsgave i oktober :) <3
 
Var sikker på at tr skulle komme for lenge siden, men den har ikke kommet! Er på CD 42 nå, og føler tr er på vei og oppblåst. Så skulle bare ta en test for å utelukke graviditet jeg, men fikk denne:
49b0f93c0633f1fa621547aaa611ce2a.jpg


Er vi heldige nå får jeg fin 27 årsgave i oktober :) <3
Ojh!! Så spennende!! Jeg ser tydelig en strek! [emoji16] Nesten så jeg har lyst til å si gratulerer! [emoji1]
 
Ojh!!! GRATULERER så mye!!! Så utrolig gøy!! [emoji2] Da blir det oktober spire da [emoji1]
Tusen takk! :D Ja, om alt går bra så blir det det! Er usikker på når jeg hadde el, men jeg sier jeg er 3+2 idag, og får opp 2.11 som termin da. Men skal på ultralyd den 20.3 så får vel en termin å gå etter da :D
 
Tusen takk! :D Ja, om alt går bra så blir det det! Er usikker på når jeg hadde el, men jeg sier jeg er 3+2 idag, og får opp 2.11 som termin da. Men skal på ultralyd den 20.3 så får vel en termin å gå etter da :D
Ojh så morsomt! [emoji1] Tenk at dere skal få en liten prins/prinsesse igjen! [emoji7] Gratulerer igjen! [emoji1][emoji173]
 
Tusen takk :) Ja jeg blir kanskje tobarnsmamma [emoji173] *i små sjokk*
 
Gratulerer så mye[emoji173] håper på en sånn en snart her å[emoji173]
 
Gratulerer så mye! Storebror er født i oktober, så dine blir jo født med samme aldersforskjell bare motsatt av månedene. Veldig koselig med to tette :)
 
Endte dessverre i abort dette :( Men heldigvis fikser kroppen dette selv :)
 
Back
Topp