Da var pillene kastet :)

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Da nærmer snuppa seg 8 mnd (4.12), og jeg har kastet pillene! To dager uten nå. Så nå skal vi starte prøvingen på nr 2 :)
Så håper jeg får blødning om ikke så alt for lenge :)

Flere som skal prøve seg på to tette? :D
 
Husk at du får EL før mensen, så dere kan bare begynne nå, og heller håpe du IKKE får blødning. ;)

Lykke til! <3
 
Spennende da :D Her er vi veldig fornøyd med en foreløpig, kanskje om et år eller to.
 
Masse lykke til :)
Trenger ikke å "prøve", bare ro tempoet ned og kos deg med kjæresten din, så får dere enda en kjærlighetsbaby ;)
 
Husk at du får EL før mensen, så dere kan bare begynne nå, og heller håpe du IKKE får blødning. ;)

Lykke til! <3
Der er sant, man får jo faktisk el før mensen. Haha, det har jeg ikke tenkt på :)
Men er vel kanskje lurt å la kroppen rense seg litt først? Har ikke hadd mensen siden jeg startet på pillene i juni.

Tusen takk <3
 
Spennende da :D Her er vi veldig fornøyd med en foreløpig, kanskje om et år eller to.
Ja, var det vi tenkte i starten også, men så fant vi ut at vi ville ha to tette. Og når jeg klarte å bli gravid på pillene nå nettopp, fant vi ut at vi bare slutter på pillene og prøver :)
 
Masse lykke til :)
Trenger ikke å "prøve", bare ro tempoet ned og kos deg med kjæresten din, så får dere enda en kjærlighetsbaby ;)
Tusen takk :)
Ja, blir nok ikke like desperat prøving denne gangen som det ble når vi prøvde på første :)
Har bestilt noen graviditetstester så jeg kan sjekke om jeg begynner å lure på om jeg er gravid :) også tok jeg noen eggløsningstester for å bare se om kroppen min funker, eller om jeg trenger hjelp for å få denne i gang denne gangen også :)

Men blir kos når vi føler for det og ikke pliktsex fordi jeg får positiv eggløsningstest. :) har det ikke travelt siden vi allerede har ei snuppa <3
 
Der er sant, man får jo faktisk el før mensen. Haha, det har jeg ikke tenkt på :)
Men er vel kanskje lurt å la kroppen rense seg litt først? Har ikke hadd mensen siden jeg startet på pillene i juni.

Tusen takk <3

Neida, det er ingen vits i å vente, kroppen er klar når den får eggløsning, og hyppig samleie kan gi eggløsning, så bare spis folat, ha samleie annenhver dag og kryss fingrene! ;)
 
Så gøy! Heier på deg :D
Vi blir nok ikke å prøve på neste før om 6 mnd :)
 
Neida, det er ingen vits i å vente, kroppen er klar når den får eggløsning, og hyppig samleie kan gi eggløsning, så bare spis folat, ha samleie annenhver dag og kryss fingrene! ;)
Såpass :) ja men da hopper vi bare i det og håper på det beste :D Hadde vært tøft om det klaffet fort denne gangen :)
 
Her har vi nok å gjøre med han vi har foreløpig :p Gifte oss i 2018 først før vi prøver på nr 2 :)
 
Ja, var det vi tenkte i starten også, men så fant vi ut at vi ville ha to tette. Og når jeg klarte å bli gravid på pillene nå nettopp, fant vi ut at vi bare slutter på pillene og prøver :)

Lykke til hvertfall, og krysser fingrene :)
 
Sprekt!:) blir nok ei god stund til en Evt nestemann. Han vi har er prevasjon i seg selv;) he he
Hehe, ja da skjønner jeg :) hun vi fikk er så lett å ha med å gjøre at hun er ikke nå god prevensjon ;p Hehe.
 
Så spennande! Her blir det ikkje fleire. Trur eg. Mannen vil gjerne, men eg syns det er tungt nok med dei tre som er her frå før. Har satt inn spiral nettopp, så det skal i alle fall ikkje skje noko med det første. Mannen får bruke dei neste par åra på å prøve å overtale meg.
 
Så spennande! Her blir det ikkje fleire. Trur eg. Mannen vil gjerne, men eg syns det er tungt nok med dei tre som er her frå før. Har satt inn spiral nettopp, så det skal i alle fall ikkje skje noko med det første. Mannen får bruke dei neste par åra på å prøve å overtale meg.
Ja, hvis dere har tre stk så skjønner jeg godt at det kanskje ikke blir flere :) her blir det to, og skulle jeg nå bli gravid på piller etterpå så er den velkommen :) men blir ikke planlagt en nr 3. Og mannen snakker om å gjøre tiltak etter vi har fått nr 2 ;p
 
Her blir det ikke flere - 3 stk fra nå 6 år og ned holder;)
Lykke til:)
 
Back
Topp