Da jeg mistet min lille Lasse...

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg har også litt lyst til å dele historien min om da jeg miste min lille Lasse. Men før jeg gjør det, vil jeg spørre dere om det er noen som har noe i mot at jeg legger ut bilde av han? Han ble født i uke 18. Jeg legger ikke ut bilde hvis det er 1 eller 2 som ikke vil se.....
 
ORIGINAL: rutla

Jeg har ikke noe i mot det.. føler med deg.. må være vannskelig... håper det går bra med deg og dine...

klem fra rutla

 
Enig... Bare legg ut bilde du...
 
huff så tragisk det er med alle som har mistet....finnes det noe mer meningsløst...Vil gjerne se bilde av engelen din jeg...
 
de fleste har til nå fått en advarsel om at det er et bilde i dette innlegget!
Jeg synes du skal dele din historie! og bilde av han!
Så det dette sier jeg: vis han frem! han er en av dine barn!
klem!
 
bare legg ut bilde du,vi tåler det!
 
Ja, det går helt fint. Bare og legge ut bilde det...
 
Det er en ganske lang historie, så da legger jeg den ut med bilder i morgen. Nå må jeg ta meg av gullungene mine her før de river ned stua mi... [:)] 
 
vil gjerne se bildet og lese historien din.[:)] Blir ikke støtt.
 
ORIGINAL: siric

huff så tragisk det er med alle som har mistet....finnes det noe mer meningsløst...Vil gjerne se bilde av engelen din jeg...

 
 
eni m denna..
 
send en go klæm t dæ [:D]
 
Æ vil også gjerne lese historien din og se bilde av den lille engelen.
¤smiler forsiktig¤
 
ORIGINAL: grokka:o)

de fleste har til nå fått en advarsel om at det er et bilde i dette innlegget!
Jeg synes du skal dele din historie! og bilde av han!
Så det dette sier jeg: vis han frem! han er en av dine barn!
klem!

 
Signerer
 
del historien din med andre da blir det lettere for da får du andre til å forstå. vist du sjønner. klemmer fra meg
 
ORIGINAL: hansine_

ORIGINAL: siric

huff så tragisk det er med alle som har mistet....finnes det noe mer meningsløst...Vil gjerne se bilde av engelen din jeg...



eni m denna..

send en go klæm t dæ [:D]
 
Back
Topp