Da har jeg også havnet her...

Super_mamma

Forelsket i forumet
Min lille venn er fortsatt inni meg, men lever ikke. Nå må jeg bare vente på at ting ordner seg selv...
 
Falt meg aldri inn at dette skulle skje meg- men der tok jeg feil.
 
 
Uff så grusomt super_mamma! Selvfølgelig går en ikke rundt og tenker at sånne ting kan ramme en selv, da hadde man jo blitt gal! Men dessverre er det noen som må bli rammet, og denne gangen var det deg. Vi presterte å treffe en risiko mindre enn 1 av 1000 i sommer vi, så jeg vet hvor urettferdig det føles.
 
Hvor langt på vei var du kommet? Hvorfor må du bare vente på at det skal skje av seg selv?
 
Du får kose litt ekstra med de tre guttene dine nå da. Gi dem all kjærligheten du hadde bygd opp til den lille i magen.
 
Ord blir fattige i en sånn stund, men omtanken varmer. Så da sender jeg deg all min omtanke i dag.

Stor klem fra Maur
 
Trist at flere å flere hører til her, men sånn er det... desverre..
 
Vi får håpe at det går bedre med oss alle sammen neste gang..
 
Sender en stoooor trøsteklem til deg (og til alle andre her inne...)
 
 
 
Jeg var heldigvis ikke lengere enn 7 uker. Derfor vil de ikke gi meg noen pille eller utskrapning. Kroppen kvitter seg med det selv. Selv om jeg ikke var så langt på vei var jeg så utrolig glad for at alt hadde klaffet så bra. Sist gang vi lagde tvillingene brukte vi 7 mnd og det syntes jeg var forferdelig lenge. Sexlivet ble ødelagt og nederlagene var store. Derfor var jeg så glad for at vi ble gravide med en gang denne gangen. Men så gikk det jo galt likevel.
 
Du er ikke alene om å miste!
Jeg startet å blø nå jeg også... er 6 uker på vei da!
men liten trøste klem kan jeg gi deg!
 
 
 
Så forferdelig trist å høre..
Men vit at det er mange her inne som støtter deg og forstår hva du gjennomgår nå,og mange du kan spørre om råd og trøst.
Håper det går bra med deg selv om det er trist og vondt nå.
God klem til deg[;)]
 
UL i dag gikk ikke så bra som jeg hadde håpet på.... [&o]
Fosteret var mindre enn beregnet, og de kunne ikke finne
noen hjerterytme... Legen kunne ikke konstantere om fosteret
er dødt eller levende... [:(][:(][:(]
Tatt ny hcg prøve i dag for å se om det er stigning siden sist mandag.
Får svar i morgen ettermiddag eller på fredag...
Viser det seg at den har sunket er nok fosteret dødt, og jeg blir sendt på KK for å fjerne det.... Viser det seg derimot at det er stigning blir det foretatt en ny UL i neste uke for å se om de kan finne hjerterytme da..

Dette er helt forjævlig for å bruke et stygt ord... orker ikke tanken på å miste en gang til ... [:(][:(][:(] Har grått siden jeg var ferdig på UL, klarer ikke å slappe av i det hele tatt.... gå rundt sånn i uvisshet tærer på kroppen..
 
 
Kanskje vi er i samme båt ?
 
Uff av meg bebe. Det var akkurat sånn det var med meg også. Da jeg skulle være nesten 7 uker viste det seg at fosteret bare var på størrelse med en 4 uker gammel baby. Jeg skjønte ingenting-for jeg var så sikker på datoen for siste mens. De kunne se antydning til hjerteaktivitet, men var ikke sikre. Ny UL 3 dager senere viste ingen hjerteaktivitet. Jeg blør som bare det. Håper for din skyld at HCG testen gir deg et positivt svar. Lykke til i bøtter og spann. 
 
Uff.. Skal ikkje kroppen støte ut, dersom ting ikkje lenger e som de burde være, i stedefor at man må gå rundt me noe som ikkje e  live lenger?
 
Back
Topp