da har jeg mistet to små.....

go* mamma*n

Gift med forumet
Jeg mistet en liten en i oktober 06, SA i uke 7. [:(]Nå skjer det igjen, er 10 uker på vei og var ti Ul på søndag og det viste at fosteret hadde sluttet å vokse for tre uker siden.[:(][:(] Blør ingenting nå(hadde håpet kroppen skulle ordne opp nå slik som sist) Liver føles bare så urettferdig, hvorf
Jeg skal ringe sykehuset i morgen, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Vil helst ikke ta utskrapning.kunne få en sllik stikkpille sa legen, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.Kan jeg spørre dere her inne, visste ikke helt i hvilket forum jeg skulle spørre[&:]
er annet spørsmål jeg har er hvorfor skjer dette oss to ganger?  TRor dere  det kan ha noe med at jeg hadde HELLP syndrom når jeg fikk prinsen?(HELLP er en alvorlig og sjelden grad av svangerskapsforgiftning) At jeg har dannet noen stoffer som gjør at kroppen min har vanskelig for å klare et svangerskap igjen?eller at jeg kanskje ikke kan få jenter? Er det noen som har mistet flere ganger og som har fått noe svar på det?
Vet nesten ikke om jeg tør bli gravid igjen, er jo å vondt å ikke vite hvorfor det skjer...[:@]
Sorry dette ble langt, men er godt å kunne skrive og spørre spørsmål uten at det føles dumt....håper noen gidder lese og gi meg et svar....klem fra meg
 
Jeg kan ikke gi deg noen svar, desverre. Men vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til med vidre prøving og tiden som kommer fremover nå..... [&o]
 
hei leste historien din, og ville bare si at når jeg mistet mellom uke 10-11 så fikk jeg en pille for de mente det var mere igjen(istede for utskraping)
en venninde av meg fikk utskraping så vil derfor annbefale pillen..
 
ellers håper jeg noen andre her kan svare deg på resten du lurte på..(eller de på sykehuset)
 
trist du måtte oppleve dette...klem fra meg
 
ORIGINAL: Liana sin mamma

hei leste historien din, og ville bare si at når jeg mistet mellom uke 10-11 så fikk jeg en pille for de mente det var mere igjen(istede for utskraping)
en venninde av meg fikk utskraping så vil derfor annbefale pillen..

ellers håper jeg noen andre her kan svare deg på resten du lurte på..(eller de på sykehuset)

trist du måtte oppleve dette...klem fra meg


hvordan foregikk det da du fikk den pillen, var det er stikkpille eller en du svelget?hvor lang tid tok det før det virket?måtte du være på sykehuset?var det vondt?  sorry, mange spørsmål, men er så usikker....tusen takk for svar[:)]
 
huff da[:(] kan ikke svare på hvorfor, men gi ikke opp.
vi fikk en sønn i uke 24 som døde etter det hadde jeg to sa, men nå sitter vi med ei vakker liten prinsesse i armene.ønsker deg masse lykke til.
 
ORIGINAL: BlåBobler

Jeg kan ikke gi deg noen svar, desverre. Men vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til med vidre prøving og tiden som kommer fremover nå..... [&o]

Signerer[&o]
 
Back
Topp