Da hører jeg til her da..

Firkløver1995

Flørter med forumet
Jeg ble uplanlagt gravid, og har ikke helt visst hvor langt jeg har vært på vei. Jeg har vært på 5 TUL, hvor alt har vær bra. Har fått både se og høre hjertet. Var på noe som skulle bli en vanlig kontroll, legen min har ul apparat og synes det er kjempe stas å se, så da skulle vi få se lille i dag også. Jeg har gleda meg så mye, å etter i dag, så skulle vi fortelle familien om lille spire. Stemninga forandra seg fort i rommet. Ingen bevegelse, ingen hjertelyd og lille spire hadde slutta å vokse for 1 uke siden, bare noen dager etter jeg så hjertet slå..

Dagen i dag har jeg tilbringt på sykehuset. Og leger, jormødre og gynekologer var enige om at den var død..

Til mandag skal den fjernes. Jeg gruer meg så mye. Jeg er knust.
 
Ååh, så trist! Vet hvordan det er. Skulle vært 12 uker på fredag, men i stede for glede, så er det en tur på sykehuset for å se om alt er ute. Min spire hadde også sluttet å vokse bare 3 dager etter en ul, så det setter en støkk i deg. Håper du slutter og blø fort og er i gang med prøvingen, om du vil prøve enda en gang.
Skal du ha utskrapning? Har de så lang ventetid? Her fikk jeg tilbud allerede dagen etter, men valgte medisinsk abort.
Masse lykke til på mandag, og sender deg en stor,varm klem, selv om den ikle trøster så mye.
 
Så utrolig leit å høre. Det er liksom den oddsen som er så liten og så knusende når man er på feil side.
Ta vare på hverandre. Lykke til
 
Ååh, så trist! Vet hvordan det er. Skulle vært 12 uker på fredag, men i stede for glede, så er det en tur på sykehuset for å se om alt er ute. Min spire hadde også sluttet å vokse bare 3 dager etter en ul, så det setter en støkk i deg. Håper du slutter og blø fort og er i gang med prøvingen, om du vil prøve enda en gang.
Skal du ha utskrapning? Har de så lang ventetid? Her fikk jeg tilbud allerede dagen etter, men valgte medisinsk abort.
Masse lykke til på mandag, og sender deg en stor,varm klem, selv om den ikle trøster så mye.

De starta med å si at vi kunne vente å se hva kroppen klarte selv, men der satt samboeren ned foten å sa at det var uaktuelt. Så jeg skulle få time «raskt».. Føles veldig tungt å ha den inni magen nå, når jeg vet den ikke lever.. Vil bare bli ferdig med det her.. Jeg skal på et annet sykehus enn der jeg «hører til», fordi de har så mye å gjøre der.. Heldigvis ikke så lang vei dit, men ville helst vært så nærme hjemme som mulig

Gruer meg veldig, lurer på om det er veldig vondt.. Føler meg redd..

På en måte vil jeg starte prøvingen så fort som mulig, men på en annen måte, så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen..
 
De starta med å si at vi kunne vente å se hva kroppen klarte selv, men der satt samboeren ned foten å sa at det var uaktuelt. Så jeg skulle få time «raskt».. Føles veldig tungt å ha den inni magen nå, når jeg vet den ikke lever.. Vil bare bli ferdig med det her.. Jeg skal på et annet sykehus enn der jeg «hører til», fordi de har så mye å gjøre der.. Heldigvis ikke så lang vei dit, men ville helst vært så nærme hjemme som mulig

Gruer meg veldig, lurer på om det er veldig vondt.. Føler meg redd..

På en måte vil jeg starte prøvingen så fort som mulig, men på en annen måte, så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen..
Tungt å gå med en spire i magen som man vet ikke lever mer! Tok 2 dager før det startet hos meg, og det var 2 urolig lange dager!

Har samme tanke, vil starte rett i prøvingen igjen, men samtidig redd for at det skal skje igjen.
 
Sender deg en stor klem <3
Jeg selv skulle være 12 uker nå til søndag, men gikk igjennom en MA for 2 uker siden og da hadde det vært tomt i 3 uker før det her, si imorgen er faktisk to uker siden siste cytotec tablettene.
Jeg selv vil starte opp med en gang, selvom de anbefaler at det går en mens i mellom, men helt ærlig det har jeg ikke fulgt
 
De starta med å si at vi kunne vente å se hva kroppen klarte selv, men der satt samboeren ned foten å sa at det var uaktuelt. Så jeg skulle få time «raskt».. Føles veldig tungt å ha den inni magen nå, når jeg vet den ikke lever.. Vil bare bli ferdig med det her.. Jeg skal på et annet sykehus enn der jeg «hører til», fordi de har så mye å gjøre der.. Heldigvis ikke så lang vei dit, men ville helst vært så nærme hjemme som mulig

Gruer meg veldig, lurer på om det er veldig vondt.. Føler meg redd..

På en måte vil jeg starte prøvingen så fort som mulig, men på en annen måte, så er jeg så redd for at det skal gå galt igjen..
De sier at hvis man trenger Cytotec og/eller utskraping bør man vente en syklus før man prøver igjen. Rett og slett for at slimhinnen skal bli ordentlig igjen, det kommer ofte rester ut på første mens etter cytotec og ved utskraping kan det være suboptimal slimhinne med en gang etterpå.
Dersom kroppen klarer rydde opp helt på egen hånd er det som regel ikke noe i veien for å sette igang med en gang.
 
Jeg ble uplanlagt gravid, og har ikke helt visst hvor langt jeg har vært på vei. Jeg har vært på 5 TUL, hvor alt har vær bra. Har fått både se og høre hjertet. Var på noe som skulle bli en vanlig kontroll, legen min har ul apparat og synes det er kjempe stas å se, så da skulle vi få se lille i dag også. Jeg har gleda meg så mye, å etter i dag, så skulle vi fortelle familien om lille spire. Stemninga forandra seg fort i rommet. Ingen bevegelse, ingen hjertelyd og lille spire hadde slutta å vokse for 1 uke siden, bare noen dager etter jeg så hjertet slå..

Dagen i dag har jeg tilbringt på sykehuset. Og leger, jormødre og gynekologer var enige om at den var død..

Til mandag skal den fjernes. Jeg gruer meg så mye. Jeg er knust.
Sitter litt i samme båt som deg og tilbrakte også dagen i går på sykehuset. En av de tøffeste dagene jeg har vært med på </3 en stor klem til deg! Her er det inn igjen på sykehuset i morgen. Blir en vond dag.
 
Jeg ble uplanlagt gravid, og har ikke helt visst hvor langt jeg har vært på vei. Jeg har vært på 5 TUL, hvor alt har vær bra. Har fått både se og høre hjertet. Var på noe som skulle bli en vanlig kontroll, legen min har ul apparat og synes det er kjempe stas å se, så da skulle vi få se lille i dag også. Jeg har gleda meg så mye, å etter i dag, så skulle vi fortelle familien om lille spire. Stemninga forandra seg fort i rommet. Ingen bevegelse, ingen hjertelyd og lille spire hadde slutta å vokse for 1 uke siden, bare noen dager etter jeg så hjertet slå..

Dagen i dag har jeg tilbringt på sykehuset. Og leger, jormødre og gynekologer var enige om at den var død..

Til mandag skal den fjernes. Jeg gruer meg så mye. Jeg er knust.
Så utrolig trist. Det er tungt å gå med noe som ikke lever lenger, og jeg skjønner godt at du vil bli ferdig med det fortest mulig. Det samme ville jeg da det ble oppdaget BO / MA for snart tre uker siden. Mens jeg ventet på medikamentell abort (cytotec) satte i grunn kroppen i gang en SA selv, nå for to uker siden. Men uansett, en ufrivillig abort er tøft og vanskelig. Jeg sender deg en god klem og ønsker deg lykke til.❤️
 
Back
Topp