Da flytter jeg inn hit!![emoji16]

Bringebær

Gift med forumet
Da har vi endelig bestemt oss, vi vil prøve på en fjerde mann!![emoji2] Etter grundige overveielse;) har ei på 8, en på 6 og en på snart 4. Blir jo en liten attpåklatt men vi føler beggeto at vi ikke er ferdig. Har bestilt time til uttak av spiralen så håper det går fort med time[emoji5] Spennende tid selv om det er 4 gang! Og veldig og veldig skummelt!!!
 
Ååå så spennende! Skal prøve på nr 4 her også [emoji3] Mine er 13, 7 og 4 år [emoji4] Blir veldig spennende! Har vært så syk de andre svangerskapene så håper jeg ikke blir det denne gangen [emoji4]
 
Så gøy at det er flere som prøver på nr 4!! Håper du får et bedre svangerskap nå! Jeg har slitt med store bekkenplager i alle mine tre men har prøvd å trene meg opp det siste året så det kanskje ikke skal bli så ille! Krysser fingre for oss[emoji5]
 
Så gøy at det er flere som prøver på nr 4!! Håper du får et bedre svangerskap nå! Jeg har slitt med store bekkenplager i alle mine tre men har prøvd å trene meg opp det siste året så det kanskje ikke skal bli så ille! Krysser fingre for oss[emoji5]

Det får vi krysse fingrene for [emoji4] Er jo så fælt med bekkenplager [emoji15] Ser du skal ta ut spiralen, tar det lang tid å få mensen da?
 
Det får vi krysse fingrene for [emoji4] Er jo så fælt med bekkenplager [emoji15] Ser du skal ta ut spiralen, tar det lang tid å få mensen da?

Det vet jeg faktisk ikke. Har eggløsning hver mnd på spiralen så det burde jo ikke være noe problem, men vet jo ikke. Har ingen hast denne gangen men er jo koselig hvis det klaffer relativt raskt[emoji5]
 
Back
Topp