Da flytter jeg inn hær [emoji173]

Ikm på tirsdag foresten. Så fikk tidlig positiv
emoji2.png
Ikm på tirsdag foresten. Så fikk tidlig positiv [emoji2]
Kjøpte test i går og den skal jeg ta i morgen tidlig:) en fra cb som kan teste 4 dager før ikm. Så kryss fingrene for at jeg joiner dere snart:)
 
Føles som en evighet siden jeg skrev den hær tråden. Å ikke gått ei uke en gang. Det hær blir et LAAAANGT svangerskap [emoji23]
 
Gratulerer! :) Jeg mistet i uke 8 i januar jeg også og det klaffet på første etterpå! IKM var onsdag så da ligger vi ganske likt. Denne gangen satser vi på at den holder seg trygt inne i magehulen til hvertfall oktober!!
 
Gratulerer! :) Jeg mistet i uke 8 i januar jeg også og det klaffet på første etterpå! IKM var onsdag så da ligger vi ganske likt. Denne gangen satser vi på at den holder seg trygt inne i magehulen til hvertfall oktober!!

Kjenne æ e redd det ikke går den hær gangen å. Men håpet e sterkt. Testan e sterker. Vil bare kom mæ forbi 5+4 no så æ e lengere enn forrig gang.
 
Kjenne æ e redd det ikke går den hær gangen å. Men håpet e sterkt. Testan e sterker. Vil bare kom mæ forbi 5+4 no så æ e lengere enn forrig gang.

Jeg har bedre følelse denne gangen. Sist gang hadde jeg en dårlig følelse helt fra starten av. Så nå håper jeg virkelig. Fallhøyden er stor, tørr ikke tenke på hvordan jeg takler det hvis det skulle være noe galt igjen. Men nå får vi tenke positivt - heia oss :)
 
Jeg har bedre følelse denne gangen. Sist gang hadde jeg en dårlig følelse helt fra starten av. Så nå håper jeg virkelig. Fallhøyden er stor, tørr ikke tenke på hvordan jeg takler det hvis det skulle være noe galt igjen. Men nå får vi tenke positivt - heia oss :)

Æ fikk bra forvarsel sist. Testa ble ikke sterkere å fikk fortsatt 1-2 på clearblue når æ va 5 uka. Å da skjønt æ det. Æ å har en bedre følelse men tørr ikke helt å tru på den.
Men HEIA oss [emoji173]
 
Så vidt jeg kan se var dette det første innlegget her, hvilket betyr at gruppa vår har bursdag i dag! [emoji1] Tenk at det har gått et helt år! Det har vært fantastisk å bli kjent med dere alle sammen! [emoji173]
 
Å på dagen 1 år etter æ la inn det innlegget dær feira vi navnefest for prinsessa vår.
Et år som har gått kjempefort [emoji2]
 
I dag er det 1 år siden jeg fant ut at jeg var gravid :) Føles ut som en evighet siden. Synes graviditeten gikk såå sakte.
 
Back
Topp