Da er vi gravide igjen

babyliten

Forelsket i forumet
Hei dere flotte damer.
Har vært fraværende fra forumet ettersom at tiden etter sa´en har vært stressende. Men på lørdag tok jeg test etter at TR var nesten 2 uker forsinket. Så nå er jeg gravid igjen :love017 Prøver å ikke være verken positiv eller negativ. Ut ifra mens så er jeg litt over 6 uker, så vi får se hvordan det går. Mannen ble kjempe fornøyd å han ble nesten på gråten. Men nå vil vi holde det skjult så lenge som mulig. Var mest på grunn av at magen ble stor at jeg tok test, og jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å skjule det til uke 12 egentlig. Noen flere som har opplevd å bli større i svangerskap 2 og fler?

Denne gangen er jeg allefall i svært dårlig form. Er kvalm, svetter og ufattelig trøtt og sliten.
 
Gratulerer så mye :-D Jeg har aldri Vært gravid,men jeg har lest flere ganger at man får kjappere mage etter at man har vært gravid før :)
 
Gratulerer med ny spire :D Jeg ble gravid med nr. 2 når førstemann var 15 mnd, magen kom fort da, måtte bruke mamma bukse fra 12 uker (hvis jeg husker riktig).
 
gratulerer!
dama til broren til typen min er og gravid med nr2 ,fikk mage suuperdupertidlig!
 
Gratulerer med ny spire :D Jeg ble gravid med nr. 2 når førstemann var 15 mnd, magen kom fort da, måtte bruke mamma bukse fra 12 uker (hvis jeg husker riktig).
oi, ja jeg sliter med å bruke dongribuksene mine allerede og må åpne knappene når jeg sitter. Så her blir det nok mammabukser tidlig også tror jeg om spiren sitter denne gangen :) Kjennes ut som det skjer ettersom jeg er så ufattelig dårlig, men jeg vil ikke ha for store forhåpninger enda. Er allefall godt å være hjemme for å bare gå i nattbukser :D Men jeg har ikke sjans til å skjule det noe lenge. Det vises mye nå ettersom jeg er ganske flat fra før av.
 
Foreløpig er det nok masse luft, men ja, man får jo mage tidligere for hver gang :)

Gratulerer!!! :D
 
Jeg måtte over I Mamma bukser I uke 7 eller 8 med andremann. Ble svær fort men så bare forble magen på stedet hvil I noen måneder.
 
Jeg var nok veldig oppblåst i starten, og med litt brøddeig på magen fra førstemann ble det mye tights og tunika før mammabuksa kom på ;)
 
Jeg var nok veldig oppblåst i starten, og med litt brøddeig på magen fra førstemann ble det mye tights og tunika før mammabuksa kom på ;)
Jeg føler meg egentlig ikke noe spesielt oppblåst, men er jo garantert litt luft inni der :) Trives best i nattbuksa jeg, så glad jeg ikke trenger å ute blandt mye folk nå i jula :p
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye!!! Fikk ikke mage før jeg var 7mnd med min andre, så håper for deres skyld at du ikke syns før dere er klare til å fortelle det :D
 
Gratulerer så mye!!! Fikk ikke mage før jeg var 7mnd med min andre, så håper for deres skyld at du ikke syns før dere er klare til å fortelle det :D
7 mnd??? :eek: Damn. Vell, samboeren kommenterte det i dag da jeg skulle kle meg litt skikkelig for en gangsskyld at jeg ikke burde bruke en trang skjorte, for det vistes alt for godt. Og når HAN sier det så er det vell sant :p
 
Back
Topp