Da er jeg ferdig..

M

My heart

Guest
Bunaden og skjorta henger fint til i morgen. Kjøpt nye klær og sko til barna, og huset er ryddet og rent.
17. mai er en stressdag uten like. Opp tidlig, stresse på med finklær, gå i tog, dugnad på skolen osv. Fridag og fridag.. så skal vi på toppen av alt ha selskap her hjemme med hele balletten..
håper det blir koslig i den grad det kan bli

Gleder meg allerede til å vrenge av meg bunaden og slenge meg i sofaen i morgen kveld.
 
Her er vi ikke ferdig enda. Skal spise borte vi da. Skal på campingtur på fredag og svigers tar med seg vogna i morgen kveld. Så pinse stresset er verre enn 17 mai stresset her. Toget her går ikke før 10.25.
 
Ikke ferdig med huset.
Klærene er klar. Men må ordne backup i stelleveske som kan stå i bilen eller korpsgarderoben for yngstemor.

Jobber meg gjennom huset del for del, for vi skal også ha gjester i morgen.
 
Har ALDRI tatt 17.mai så med ro som i år :hilarious:
Har ikke kjøpt noe som helst nytt til meg, eller noen av oss som er ment for 17.mai. Ikke festdrakt, pensko, strømpebukser, eller noe med tanke på 17.mai :cool:
Men dagen kommer, og jeg finner vell på noe. Jeg bare orket ikke og bruke mere kr. :yuck:
 
Vi har ikke stresset i år.

Kjøpt nye klær, men klær som kan brukes senere.

Vi skal ikke ha gjester, så har ikke gjort noe med huset.
Skal på skolen da, og så se russetoget på ettermiddagen.
 
Nye klær er kjøpt
Ellers fint lite stress, vet om ikke jeg kommer mrg ut av huset engang i morgen
Blir uansett gå i tog, hjem for lunsj, noen leker på skolen så til svigerfar om jeg orker ,
 
Har ALDRI tatt 17.mai så med ro som i år :hilarious:
Har ikke kjøpt noe som helst nytt til meg, eller noen av oss som er ment for 17.mai. Ikke festdrakt, pensko, strømpebukser, eller noe med tanke på 17.mai :cool:
Men dagen kommer, og jeg finner vell på noe. Jeg bare orket ikke og bruke mere kr. :yuck:
Lurt! Bruk det du har og ta livet med ro.. er jo bare 17 mai..
 
Har faktisk ikke prøvd bunaden enda.. sånn når jeg tenker meg om. Har strøket skjorta nå da
En del ting som gjenstår. Men jeg har kunstpause her inne hos dere en så lenge
 
Grillen er rengjort, klærne til barna er klare, bedt mannen 110 ganger om å sjekke skjorten sin, ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg og tror jeg vet hvor flaggene ligger.

Anser meg selv som klar nok....
 
Fått ett dillema i kveld...

Jentungen skal ha «bunad» i morra. Planen var strømpebukse til. Været skal jo ikke være like varmt i morra som siste dagene. Men blir det varmt hva gjør dere da?? Kjører sokker???
 
Fått ett dillema i kveld...

Jentungen skal ha «bunad» i morra. Planen var strømpebukse til. Været skal jo ikke være like varmt i morra som siste dagene. Men blir det varmt hva gjør dere da?? Kjører sokker???
Bruker strømpebukse uansett jeg. Bunaden klør.
 
Fått ett dillema i kveld...

Jentungen skal ha «bunad» i morra. Planen var strømpebukse til. Været skal jo ikke være like varmt i morra som siste dagene. Men blir det varmt hva gjør dere da?? Kjører sokker???
Har men sokker i vesken og skifter på do dersom det blir varmt
 
Personlig strømpebukse. Bunaden klør ikke mindre om det er varmt. Helst underskjørt også.

Jentungen, hennes bunad klør ikke. Kan få tynnere strømpebukse.

Her et bare meldt 10-12 grader da så ingen fare for behov for noe mindre her tenker jeg.
 
Bruker strømpebukse uansett jeg. Bunaden klør.

Har men sokker i vesken og skifter på do dersom det blir varmt

Personlig strømpebukse. Bunaden klør ikke mindre om det er varmt. Helst underskjørt også.

Jentungen, hennes bunad klør ikke. Kan få tynnere strømpebukse.

Her et bare meldt 10-12 grader da så ingen fare for behov for noe mindre her tenker jeg.

Tenkte på jentungen som ikke har ordentlig bunad men «bunadsdrakt» fra name it.

Kjøpte strømpebukse før varmen kom så tenkte ikke på tynn... 3,5 år så ikke brukt tyne strømpebukser før...
 
Tenkte på jentungen som ikke har ordentlig bunad men «bunadsdrakt» fra name it.

Kjøpte strømpebukse før varmen kom så tenkte ikke på tynn... 3,5 år så ikke brukt tyne strømpebukser før...
Mi eldste har jeg tynn til, hun er sju. Hun på 2,5 får vanlig. Kunne brukt sokker om her hadde vært varmt. Men det blir her altså ikke så vanlig strømpebukse på begge to
 
Mi eldste har jeg tynn til, hun er sju. Hun på 2,5 får vanlig. Kunne brukt sokker om her hadde vært varmt. Men det blir her altså ikke så vanlig strømpebukse på begge to

Blir nok å ta med sokker til ho [emoji5]
 
17. mai blir alt annet enn hyggelig her..

Overflytting til sykehus nr 3 (!!) siden frøkna ble født for 10 dager siden. Først Rikshospitalet til sist fredag, så Ullevål og nå AHUS etterpå.

Om ikke det er nok å tilbringe tiden på sykehus på en sånn dag, så måtte de ta med stresset for oss foreldre med flyttingen. Skjønner virkelig ikke hvor hensynet til oss som pårørende er. Og ikke minst henne. Er ikke bare bare å sende en så liten frøken med ambulanse 2 ganger på under en uke.. River i mammahjertet :(
 
17. mai blir alt annet enn hyggelig her..

Overflytting til sykehus nr 3 (!!) siden frøkna ble født for 10 dager siden. Først Rikshospitalet til sist fredag, så Ullevål og nå AHUS etterpå.

Om ikke det er nok å tilbringe tiden på sykehus på en sånn dag, så måtte de ta med stresset for oss foreldre med flyttingen. Skjønner virkelig ikke hvor hensynet til oss som pårørende er. Og ikke minst henne. Er ikke bare bare å sende en så liten frøken med ambulanse 2 ganger på under en uke.. River i mammahjertet :(

Klem [emoji173]️

Håper det går bedre med lille jenta?? Og gratulerer så masse [emoji173]️
 
Klem [emoji173]️

Håper det går bedre med lille jenta?? Og gratulerer så masse [emoji173]️

Går heldigvis bra med henne. Bare foreldrene som syns det er ufattelig slitsomt med nye sykehus hele tiden som medfører nye rutiner, mennesker og miljø.
 
Gleder meg også til å slenge meg på sofaen i kveld:) er skikkelig forkjøletsyk med høy feber men håper på at Paracet skal få meg i bunaden og ut blant folk. Heldigvis har vi bhgbarn og toget i bygda går kl 12. Foreløpig ligger jeg på golvet og passer minsten. Ikke strøket skjorta. Men ryddet stua i går pga annet besøk:)
 
Back
Topp