Da er endelig Aicelain igangsatt

Jeg følger spent med og håper du har fått møte babyen din nå [emoji173]️
 
18.03 kl 18.03 kom lillegutt trygt til verden på keiserlig vis [emoji1405][emoji173]️. 3980 g og 51 cm 13 dager over tid

Etter sterke rier hele helt siden lørdag kveld og et smertehelvete men en livmorhals som nekta åpne ser mer enn 3 cm, ga de endelig opp kl 17 i går søndag. Da ble det bestemt keisersnitt og kl 18.03 den 18 mars var den nydelige skapningen ute [emoji4]. Etterpå ble han tatt fra meg mens jeg ble sydd, var grusomt å ligge en time som nybakt mamma uten babyen si [emoji17]
Når den stolte pappaen kom med han etterpå fikk jeg endelig ikosa med babyen og studert han.

Puppene er tomme, og babyen skjønner ikke at han skal suge på dem. Jeg kan heller ikke stelle han siden magebevegelser gjør vondt. Så har vondt i mammahjertet over å ikke kunne mate han eller være der for han 100% ennå. Pappaen ble sendt hjem kl 22 fordi vi ikke fikk familierom. Han har foresten vært en kjenpestøtte i helgen, og er så stolt og rørt til tårer over gutten sin. Superpappa

Lillegutt har sovet på meg i hele natt. Kjempekoselig å kose med den lille myke kroppen [emoji173]️ de ansatte hjelper meg når han trenger stell. Håper mandag blir en bra dag og at jeg kommer meg på beina og at melka kommer
 
18.03 kl 18.03 kom lillegutt trygt til verden på keiserlig vis [emoji1405][emoji173]️. 3980 g og 51 cm 13 dager over tid

Etter sterke rier hele helt siden lørdag kveld og et smertehelvete men en livmorhals som nekta åpne ser mer enn 3 cm, ga de endelig opp kl 17 i går søndag. Da ble det bestemt keisersnitt og kl 18.03 den 18 mars var den nydelige skapningen ute [emoji4]. Etterpå ble han tatt fra meg mens jeg ble sydd, var grusomt å ligge en time som nybakt mamma uten babyen si [emoji17]
Når den stolte pappaen kom med han etterpå fikk jeg endelig ikosa med babyen og studert han.

Puppene er tomme, og babyen skjønner ikke at han skal suge på dem. Jeg kan heller ikke stelle han siden magebevegelser gjør vondt. Så har vondt i mammahjertet over å ikke kunne mate han eller være der for han 100% ennå. Pappaen ble sendt hjem kl 22 fordi vi ikke fikk familierom. Han har foresten vært en kjenpestøtte i helgen, og er så stolt og rørt til tårer over gutten sin. Superpappa

Lillegutt har sovet på meg i hele natt. Kjempekoselig å kose med den lille myke kroppen [emoji173]️ de ansatte hjelper meg når han trenger stell. Håper mandag blir en bra dag og at jeg kommer meg på beina og at melka kommer
Så godt å lese at han er ute og at alt er bra etter forholdene. Endelig kan du kose med han!
Min lille gutt ble også tatt fra meg rett etter fødsel fordi han måtte inn på nyfødteintensiven. Fikk derfor ikke ammet det første døgnet. Jeg fikk god hjelp til håndmelking og pumping- etter et par dager kom melken.
Håper du får god hjelp til å få igang melkeproduksjonen og bare kan nyte skatten din [emoji170]
 
Gratulerer så mye, endelig! Sitter her selv med et snart fire dager gammelt KS-sår, man blir veldig hemmet, men hver dag blir det bedre. Og tomme pupper i starten er jo ikke uvanlig heller, særlig etter KS. Lurt å ha ham mye oppå deg da for å stimulere til produksjon :)
 
Gratulerer
 
Hurra, endelig! Synd at starten ikke ble slik du hadde sett for deg - men forhåpentligvis går alt seg til ganske kjapt slik at du bare kan nytte den lille skatten din! [emoji4]
 
Gratulerer så mye med baby! Selv om puppene føles tomme er det mat der. Den «ordentlige» melka kommer etterhvert. Lykke til!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye [emoji4] håper formen kommer seg fort.
 
Gratulerer så mye [emoji4][emoji254] Høres ut som om det har vært en litt tøff start, men forhåpentligvis går ting seg bra til nå [emoji4]

Brystene føles forresten veldig tomme i starten, men det er nok litt melk der likevel. Krysser fingrene for at melka kommer for fullt en av de neste dagene [emoji4]
 
18.03 kl 18.03 kom lillegutt trygt til verden på keiserlig vis [emoji1405][emoji173]️. 3980 g og 51 cm 13 dager over tid

Etter sterke rier hele helt siden lørdag kveld og et smertehelvete men en livmorhals som nekta åpne ser mer enn 3 cm, ga de endelig opp kl 17 i går søndag. Da ble det bestemt keisersnitt og kl 18.03 den 18 mars var den nydelige skapningen ute [emoji4]. Etterpå ble han tatt fra meg mens jeg ble sydd, var grusomt å ligge en time som nybakt mamma uten babyen si [emoji17]
Når den stolte pappaen kom med han etterpå fikk jeg endelig ikosa med babyen og studert han.

Puppene er tomme, og babyen skjønner ikke at han skal suge på dem. Jeg kan heller ikke stelle han siden magebevegelser gjør vondt. Så har vondt i mammahjertet over å ikke kunne mate han eller være der for han 100% ennå. Pappaen ble sendt hjem kl 22 fordi vi ikke fikk familierom. Han har foresten vært en kjenpestøtte i helgen, og er så stolt og rørt til tårer over gutten sin. Superpappa

Lillegutt har sovet på meg i hele natt. Kjempekoselig å kose med den lille myke kroppen [emoji173]️ de ansatte hjelper meg når han trenger stell. Håper mandag blir en bra dag og at jeg kommer meg på beina og at melka kommer

Gratulerer så mye med gutten din! [emoji170] Håper du kommer deg raskt og nyter lille vidunderet
 
Gratulerer så mye med den etterlengtede gutten din[emoji170][emoji7]håper dere får kost mye og at du har det bra etter ks!
 
Gratulerer så mye! [emoji4] Selv hadde jeg pks tirsdag, og fikk melka for fullt på fredag. Men mini fikk i seg råmelk fram til da[emoji4] Håper formen din bedrer seg raskt. Det kan jo ta litt tid etter et keisersnitt, og du er vel litt ekstra sliten etter å ha forsøkt fødsel først. Ulike rutiner på sykehusene, tydeligvis. Her fikk jeg mini med en gang, også med inn på post.op.
 
Back
Topp