Da er endelig Aicelain igangsatt

Lykke til! Håper du fikk hvile nå og at fødselen snart er i gang :)
 
Lykke til med siste innspurt og tenk hvilken fantastisk premie du skal få av så lang venting og smerter[emoji7][emoji173]️
 
Forstår godt hvorfor mange sier de tar heller 10 naturlige fødsler enn 1 induksjon. Smertene fra den lille ballongen er nesten ikke til å holde ut :( eller, så lenge jeg er i dusjen lindrer der varme vannet. Når jeg går ut igjen blir det lik jævlig, og slik har det vært siden den ble satt inn kl 13. Angrer som faen på at vi ikke har badekar nå for å si det sånn. Er utslitt lenge før fødselen har starta engang. Skulle ønske de la meg inn på fødeavdeligen, da kunne jeg kosa meg i badekaret der...

God morgen! Min drøm om badekar som smertelindring og evt. Vannfødsel røyk i går når de satte inn ballongen, for jeg fikk klar beskjed om at badekar utgikk helt med ballong [emoji26] Men er kanskje forskjellig praksis på sykehusene? Jeg fikk bare dusje. Håper uansett at du fikk litt søvn til slutt - var mange timer med skikkelig tak her også, men ganske rolig nå.... så da blir det vel piller i ettermiddag da...
 
God morgen! Min drøm om badekar som smertelindring og evt. Vannfødsel røyk i går når de satte inn ballongen, for jeg fikk klar beskjed om at badekar utgikk helt med ballong [emoji26] Men er kanskje forskjellig praksis på sykehusene? Jeg fikk bare dusje. Håper uansett at du fikk litt søvn til slutt - var mange timer med skikkelig tak her også, men ganske rolig nå.... så da blir det vel piller i ettermiddag da...

God morn ja :happy: godt å høre fra deg igjen. smertene av den ballongen var fryktelig :( men så gikk det gradvis bedre utover natten. Og etter 01 fikk jeg sove til 07 :) uthvilt. skulle likevel ønske at de kunne hatt meg på sykehuset. En venninne av meg fikk muskelavslappene der når hun hadde verkende ballong.

Nå er jeg smertefri, men ballongen er ennå på plass. Så den har ikke fungert!
Men synes baby er rolig i dag, finner han med dopler og ringt min far som er lege som telte slag vis telefon, og slagene var fine. Men babyen beveger seg ikke nå særlig. Så så snart mann min har dusjet og tatt en brødskive drar vi inn istedenfor kl 12 :) . Bare for å få den indre roen for meg.
Blir nok tabeletter på meg å :wtf: denne babyen vil ikke ut den :laughing002
 
Jeg har ringt dem og sagt i fra om smertene er sterke, og at jeg var sliten og fryktet for energien senere i forløpet. Men at varmtvann lindret, men at vi desverre ikke hadde badekar. Om jeg kunne komme inn og fått noe å sove på, eller noen timer i badekar. Men de hadde ingenting å gi ut, og de ville ikke legge meg inn helt ennå. De sa smerter desverre var normalt

Så får bare prøve å holde ut:) Har lagt meg musestille i sengen uten å bruke noen bukmuskler. Og har 3varmeflakser med meg :D. Virker som det hjelper littegrann, smertene er mer en 5’er nå enn 7-8 som de var i ste. Babyen sparker og underholder meg, så er liv i han :)

Så bra at smertene roet seg [emoji4] Håper du har fått sove litt og samlet krefter, og at dette er dagen da du skal få møte babyen din [emoji254]
 
Sniker. Masse lykke til!

Min første fødsel ble indusert, men jeg hadde aldri de smertene du beskriver. Håper det løsner for deg og at det går fhv fort og greit når det først setter skikkelig igang.
 
Nå er jeg lei og sliten av å måtte gå mere gravid [emoji58] ingen tiltak fungerer. Ballong var en fiasko. De skulle faktisk ha meg til å ha meg til å gå helt til 17.00 med den i dag fordi de ville bremse alle planlagte indikasjoner grunnet mange fødende. Men når jeg var uheldig å røsken den ut i 13 tiden når jeg skulle røyse meg fikk jeg en hormon tampong [emoji50]. Ingen effekt fra den så lagt.
Ingen her har sett til meg eller tatt undersøkelser siden 1300. ringte i tråden for å spørre hva som ble å skje videre. De blir ikke å gjøre noe mer før i morgen. Jeg er så lei [emoji55][emoji53]
 
Å nei... stakkar deg!!! Føler veldig med deg [emoji173]️
 
Sender en styrkeklem [emoji173]️

(Jeg hadde også sterke menssmerter av ballongen, men når de avtok så var ballongen på vei ut Og hadde gjort sin jobb)
 
Nå er jeg lei og sliten av å måtte gå mere gravid [emoji58] ingen tiltak fungerer. Ballong var en fiasko. De skulle faktisk ha meg til å ha meg til å gå helt til 17.00 med den i dag fordi de ville bremse alle planlagte indikasjoner grunnet mange fødende. Men når jeg var uheldig å røsken den ut i 13 tiden når jeg skulle røyse meg fikk jeg en hormon tampong [emoji50]. Ingen effekt fra den så lagt.
Ingen her har sett til meg eller tatt undersøkelser siden 1300. ringte i tråden for å spørre hva som ble å skje videre. De blir ikke å gjøre noe mer før i morgen. Jeg er så lei [emoji55][emoji53]

Uff, føler med deg [emoji20] Skjønner godt at du er lei nå! Nå må den trege bebisen komme snart [emoji254] Trives tydeligvis veldig godt inni magen [emoji173]️
 
Nå er jeg lei og sliten av å måtte gå mere gravid [emoji58] ingen tiltak fungerer. Ballong var en fiasko. De skulle faktisk ha meg til å ha meg til å gå helt til 17.00 med den i dag fordi de ville bremse alle planlagte indikasjoner grunnet mange fødende. Men når jeg var uheldig å røsken den ut i 13 tiden når jeg skulle røyse meg fikk jeg en hormon tampong [emoji50]. Ingen effekt fra den så lagt.
Ingen her har sett til meg eller tatt undersøkelser siden 1300. ringte i tråden for å spørre hva som ble å skje videre. De blir ikke å gjøre noe mer før i morgen. Jeg er så lei [emoji55][emoji53]

Jeg hadde ballonger og fikk hormontampong 9.overtidsdag. Etter nesten 12 timer gikk vannet og da funket den så bra at de måtte ta den ut med en gang pga hyppige rier. Jordmor sa at rapporten om meg hadde vært at ingenting kom til å skje og at jeg kanskje måtte ha pausedøgn. 35 min etter rapport gikk vannet [emoji14]
Masse lykke til [emoji177]
 
Spennende! Har vært inne sikkert 20 ganger i dag for å sjekke ut om du har oppdatert! Håper du har gutten i armene dine nå! [emoji4] Eller at ting er skikkelig på gang i det minste[emoji4]
 
Heier på deg Aicelain! Håper ting går fremover [emoji173]️
 
Back
Topp