Da er endelig Aicelain igangsatt

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Da var dagen kommet: 11 dager overtid og igangsettelse [emoji1][emoji322] møtte opp kl 09.00, fikk en CTG som var helt fin. Men så startet ventingen [emoji15]. Pga legen var opptatt måtte vi vente helt til kl 13 før ballongen ble satt inn. Hadde herligvis både samboer og digital duppedingser med. Vi satt og ventet på på kantina inne på barsel, og det var så masse søte babyer der [emoji1405][emoji7] fikk helt sinnsykt babycraving, og da gikk jo tida ennå saktere [emoji6]

Å få selve ballongen inn var ikke vondt eller plagsomt, men nå etterpå har jeg fått helt syke mensen smerter ☹️ varmeflaske hjelper på da [emoji1]. Også er der veldig rar følelse å ha noe hengene mellom beina, kanskje det er slik å være mann [emoji14]? Kremt hehe

Siden vi bor så nært sykehuset (20min) er vi sendt hjem for å vente på action. Godt å hvilen egen seng.
De på føden var veldig hyggelige. Og alle var imponert over formen min. Jeg hadde glemt helsekortet på et rom og løp for å hente det, og de sa de skjeldent så 42 uker gravide løpe noen steder [emoji23] og at jeg var jo så kvikk og sprek. Hyggelig med god ord [emoji4]

Nå er jeg veldig glad for å endelig være i gang. Jeg har jo forpesta forumet de siste ukene med overtid sutringa mi [emoji6] man blir så deppa av å gå over på «evig tid» . Nå er det heldigvis snart min tur å møte babyen min [emoji1405][emoji173]️[emoji1405][emoji173]️
 
Ååh, nå er du i gang :D krysser fingra for baby i løpet av helga da?:p eller hvor raskt regner de med at det går?
 
Hurra for at du endelig er i gang! [emoji1][emoji322] krysser fingrene for at det starter ganske fort og at du snart har lille i armene dine [emoji173]️

Forresten så forstår jeg godt overtidssutringa [emoji85] jeg holdt på å bli gal den uka jeg gikk på overtid [emoji13]
 
Ååh, nå er du i gang :D krysser fingra for baby i løpet av helga da?:p eller hvor raskt regner de med at det går?
De har ikke sagt hvor lang tid det tar, det varierer nok :) skal ha ballongen til dens etter ut av seg selv, elle intill 24 timer. Skal tilbake igjen i morgen formiddag om ikke ting har starta av seg selv
 
Og de sterke mensensmertene vedvarer :wtf: Skikkelig ubehagelig, vanskelig å slappe av. Håper de gir seg snar, om ikke vil jeg være utslitt når den virkelige fødselen starter:) blir ikke å klare å sove med disse smertene
Har pakket buken inni varmt håndkle, og tatt 1 g Paracet. Pliiiis gå over snart:angelic:
 
Heier på deg. Mensmurringer er jo et godt tegn, betyr sannsynligvis at noe skjer.
 
Lykke til [emoji3]
 
Lykke til [emoji2]
 
Forstår godt hvorfor mange sier de tar heller 10 naturlige fødsler enn 1 induksjon. Smertene fra den lille ballongen er nesten ikke til å holde ut :( eller, så lenge jeg er i dusjen lindrer der varme vannet. Når jeg går ut igjen blir det lik jævlig, og slik har det vært siden den ble satt inn kl 13. Angrer som faen på at vi ikke har badekar nå for å si det sånn. Er utslitt lenge før fødselen har starta engang. Skulle ønske de la meg inn på fødeavdeligen, da kunne jeg kosa meg i badekaret der...
 
Forstår godt hvorfor mange sier de tar heller 10 naturlige fødsler enn 1 induksjon. Smertene fra den lille ballongen er nesten ikke til å holde ut :( eller, så lenge jeg er i dusjen lindrer der varme vannet. Når jeg går ut igjen blir det lik jævlig, og slik har det vært siden den ble satt inn kl 13. Angrer som faen på at vi ikke har badekar nå for å si det sånn. Er utslitt lenge før fødselen har starta engang. Skulle ønske de la meg inn på fødeavdeligen, da kunne jeg kosa meg i badekaret der...

Kan du ikke ringe inn å si Det? Du må spare opp krefter til fødsel og ikke bruke opp alt. Hvis smertene er uutholdelig så ville man vell tro at de kunne gjøre noe? Håper bebisen din kommer veldig snart <3 det var verdt all venting, strev og smerter å få den lille bylten i armene <3
 
Forstår godt hvorfor mange sier de tar heller 10 naturlige fødsler enn 1 induksjon. Smertene fra den lille ballongen er nesten ikke til å holde ut :( eller, så lenge jeg er i dusjen lindrer der varme vannet. Når jeg går ut igjen blir det lik jævlig, og slik har det vært siden den ble satt inn kl 13. Angrer som faen på at vi ikke har badekar nå for å si det sånn. Er utslitt lenge før fødselen har starta engang. Skulle ønske de la meg inn på fødeavdeligen, da kunne jeg kosa meg i badekaret der...

Uff, så slitsomt [emoji20] Kanskje du kan ta en telefon til fødeavdelingen og høre om muligheten for å bli lagt inn? Dumt å slite seg ut før det setter i gang ordentlig.. Håper virkelig det blir aktiv fødsel snart, og at dere får møte babyen deres [emoji173]️
 
Uff, så slitsomt [emoji20] Kanskje du kan ta en telefon til fødeavdelingen og høre om muligheten for å bli lagt inn? Dumt å slite seg ut før det setter i gang ordentlig.. Håper virkelig det blir aktiv fødsel snart, og at dere får møte babyen deres [emoji173]️

Jeg har ringt dem og sagt i fra om smertene er sterke, og at jeg var sliten og fryktet for energien senere i forløpet. Men at varmtvann lindret, men at vi desverre ikke hadde badekar. Om jeg kunne komme inn og fått noe å sove på, eller noen timer i badekar. Men de hadde ingenting å gi ut, og de ville ikke legge meg inn helt ennå. De sa smerter desverre var normalt

Så får bare prøve å holde ut:) Har lagt meg musestille i sengen uten å bruke noen bukmuskler. Og har 3varmeflakser med meg :D. Virker som det hjelper littegrann, smertene er mer en 5’er nå enn 7-8 som de var i ste. Babyen sparker og underholder meg, så er liv i han :)
 
Et lite stemningsbilde herfra:
Ligger i senga og håper på fødsel og få lov å dra på fødeavdelingen, mens man ser på fødeavdelingen ;) passende serievalg på en dag som dette hehe

A4D7D454-F17A-40F4-805C-03FD02ACA427.jpeg

Smerene har stabilisert seg den siste timen til rundt 4-5 :) så nå får jeg til å hvile
 
Back
Topp