Døgnrytme!

*Shining Star*

Flørter med forumet
Hvordan er døgnrytmen til deres små, i forhold til søvn? Tulla her er seks uker og hun sover mye på formiddag/ettermiddag, kun avbrutt av litt mat, bleiesift og litt kos og prat. Har ingen fast rytme på sovingen på dagtid enda, varierer veldig. På kveld legger hun seg sammen med oss mellom 22.30 og 23.30, siden hun er en del våken på kveldene. Da sover hun mellom 4-6 timer i strekk! Så litt mat, og så sovner hun igjen og sover til de to eldste skal opp og avgårde i bhg og på skole.
 
Har nå fram til de siste dagene lagt seg samtidig med oss og ikke hatt noen faste rutiner enda. Hun er nå åtte uker, og de siste dagene har hun lagt seg mellom 20 og 21 og sovet til ca. 02.30. Etter det spiser hun ca. annenhver time....

Er jo deilig det, men det var veldig godt da hun sov 4-6 timer etter jeg la meg for kvelden også. Men godt med litt voksentid på kvelden da :)

På dagen har hun begynt å sove en lang lur på formiddagen på ca. tre timer, resten av dagen er det ikke noe veldig fast enda :)
 
Har egentlig litt rytme her. Legger seg rundt 21/22, spiser mellom 23 og 24 når jeg legger meg. Da sover han til mellom 5 og 6, så spiser han og sover videre i 3/4 timer... Våkener for dagen i 10 tida. På dagen sover han for det meste, litt våken i 16 tida, og fra 18 og utover en time ca. :)   
 
Ingen rutiner på dagsovingen enda her. Julian sover en del på formiddagen, og veldig lite på ettermiddagen. Legger seg ca 21, våkner for mat ca 01, og mat igjen ca 04 og 07. Da står vi opp :)
 
Back
Topp