Dårlig ånde

Sommerro

Betatt av forumet
HEI!
Jeg sliter for tiden med dårlig ånde og det er ikke videre gøy. Dette har aldri vært et problem tidligere, og jeg har ingen peiling på hva det kommer av. Har vært hos tannlegen og jeg har ikke tannstein. Bruker også tanntråd og fluorskylling to ganger per dag i tillegg til vanlig tannpuss. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Har kjøpt zinkoral, men har ikke turt å ta noen tabletter enda, da jeg ikke vet hvilken virkning det kan ha på fosteret. Er nemlig gravid i 6. uke. noen av dere som vet om det er trygt å ta disse sugetablettene?
 
 
tannlegene sier jo at d ikke er sunnt å bruke så mye tanntråd og tannpirkere! d kan vist skape dårlig ånde og pirke får mye! men ikke vet jeg...
 
ps: om du plutselig har begynt å spise mer usunt enn vanlig så er antageligvis det årsaken!
 
ORIGINAL: BH

HEI!
Jeg sliter for tiden med dårlig ånde og det er ikke videre gøy. Dette har aldri vært et problem tidligere, og jeg har ingen peiling på hva det kommer av. Har vært hos tannlegen og jeg har ikke tannstein. Bruker også tanntråd og fluorskylling to ganger per dag i tillegg til vanlig tannpuss. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre? Har kjøpt zinkoral, men har ikke turt å ta noen tabletter enda, da jeg ikke vet hvilken virkning det kan ha på fosteret. Er nemlig gravid i 6. uke. noen av dere som vet om det er trygt å ta disse sugetablettene?


 
Det holder med å bruke tanntråd en gang og kvelden,samme gjelder fluorskyll...så kan du bruke tannstikker hvis du har spist...!![:)] Prøvd med aloe vera tannkremen???
 
Den sb 12 er kjempefin mot dårlig ånde, den som er på reklame på tv og fåes kjøpt på apoteket[;)][:)]
 
Back
Topp