Dåpstråd for novemberbabyene

Ja, de polaroidkortene var kule! Dere andre, har dere eget polaroidkamera? Fikk litt lyst på sånne jeg også ;) Men tenkte egentlig ikke å bestemme bordsettingen. Men dere tror det er lurest? Vil jo at min familie og hans skal snakke litt sammen..

Hvilke invitasjoner har dere sendt ut? Vi har akkurat sendt ut mange dyre takkekort, så jeg vurderer å sende ut rimelige invitasjoner fra Søstrene Grene eller noe.
Vi har eget polaroidkamera.. vurderte også sånne bordkort, men det er så dyrt med filmer også var vi alt for sentrum ute til å gamle på å bestille fra ebay eller wish.. vi lagde en annen variant som lignet litt på denne: https://www.google.no/search?q=pers..._AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=iPtpApPEhL_3gM: vi lagde den i polaroid-design i publisher som vi skrev ut i fotopapir :) ble superfornøyd:)
 
Ja, de polaroidkortene var kule! Dere andre, har dere eget polaroidkamera? Fikk litt lyst på sånne jeg også ;) Men tenkte egentlig ikke å bestemme bordsettingen. Men dere tror det er lurest? Vil jo at min familie og hans skal snakke litt sammen..

Hvilke invitasjoner har dere sendt ut? Vi har akkurat sendt ut mange dyre takkekort, så jeg vurderer å sende ut rimelige invitasjoner fra Søstrene Grene eller noe.
Eg lagde invitasjonen som et polaroidbilde. So blir da likt so bordkortå nesten. Kosta litt øve ein 100 lapp på Fotoknudsen. 10 stykke.
 
Då har eg hatt fotosession med Olivia til bordkorta, va ikkje heilt dagen for da, men blei eit bra bilde. Så får berre prøva igjen seinare so me får trykt dei ;)
 
Last edited:
Då har eg hatt fotosession med Olivia til bordkorta, va ikkje heilt dagen for da, men blei eit bra bilde. Så får berre prøva igjen seinare so me får trykt dei ;)
1c94caf06bab3480fd13305a4c6170e8.jpg

Så utrolig nydelig jente dere har [emoji177]
 
Back
Topp