• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Dåpskake

En tråd i '2011' startet av *englefjes*, 2 Jun 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. *englefjes* Forumet er livet

Jeg ble sååååååååååå fornøyd med dåpskaken i dag :) Så den må jeg bare vise  frem!

2. bellybutton Forumet er livet

L to the E to the K to the K to the E to the R : LEKKER!! :-)

3. Mars09ogJanuar11 Elsker forumet

Så fin:D Har også hatt dåp i dag:)

4. prins07prinsesse11 Elsker forumet

Kjempe flott kake :)

5. ***3godegull*** Glad i forumet

Utrolig fin!!! Skjønner godt du er fornøyd. Du er god :)))!

6. *englefjes* Forumet er livet

Takk :) Har ikke laget den selv altså, bare forklart hvordan jeg ville ha det!

7. Chrisfebruarbaby Elsker forumet

Den var superfin!!! Akkurat de fargene jeg har bedt om også! Spent på å se hvordan vår dåpskake blir ;)

8. mariannnilsen Forumet er livet

kjempe fin var den :)

skal hente vår dåpskake i morgen , gleder meg til å se hvordan den blir også

9. ¤Annoying Orange¤ Elsker forumet

Den var jo bare nydelig!!!

10. Ella~83 Glad i forumet

Kjempefin! :-)

11. Ella~83 Glad i forumet

Kjempefin! :-)

12. Emmely og mamma. Elsker forumet

Guri land:) såååå fin...

13. Sunshine* Guest

Så fin den var :-)

Del denne siden