Dåp

Aprilbarn døpt i juni, julibarn døpt i oktober. Ca 30-40 gjester, smått og stort i nærmeste familie.
 
5 mnd. 35 gjester
6 mnd. 25 gjester
 
1) 3 mnd og 1 uke
2) 2 mnd og 3 uker
3) 3 mnd og 1 uke

Gjester: 25-35. Har variert pga oldeforeldre som har falt fra og ulike faddere.
 
Begge var ca 3 mnd. Vi var rundt 25 gjester begge gangene. Denne gangen er vi litt usikker på når det blir dåp, kommer an på når vi får med oss minsten hjem fra sykehuset...
 
Hun var 3,5 mnd. Var ikke all verdens med gudstjenester å velge mellom. Vi ble ca 45 stk til middag. Både jeg og mannen har store familier, og en del nære venner av oss var naturlige å invitere.
 
Nr 1: 3 år
Nr 2. 4 mnd
Nr 3: 1,5 mnd
Nr 4 vil også være 1,5 mnd nå når han skal døpes.

Vi har hatt mellom 25-30 gjester og blir det samme nå.
 
Eldste var nesten 6 mnd, hadde kanskje 30 gjester :)

Yngste var 3,5 mnd, hadde rundt 15 gjester :)
 
Nesten 3 mnd og ca 30 gjester
 
Har regner ut hvor mange vi blir og har kommet til 80-85 Stk!![emoji86][emoji33]
Jeg er sikker på vi ikke blir så mange [emoji13]

Noe forslag til hva vi kan spise? Kaker er jeg sikker på flere har lyst å bake[emoji3] men maten er vi usikker på hva vi skal ha[emoji848] vi må ta hensyn til de med allergi også
 
Har regner ut hvor mange vi blir og har kommet til 80-85 Stk!![emoji86][emoji33]
Jeg er sikker på vi ikke blir så mange [emoji13]

Noe forslag til hva vi kan spise? Kaker er jeg sikker på flere har lyst å bake[emoji3] men maten er vi usikker på hva vi skal ha[emoji848] vi må ta hensyn til de med allergi også

Oi, så mange. Da må du/dere ha stor familie. Er det dine og mannens søskenbarn, tanter og onkler også da?

Da vil jeg anbefale snitter, det pleier å være greit å tilpasse til allergikere. :)
 
Rundt 3 mnd. Var ca 25 gjester, nermeste familie som søsken, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn til barnet og faddere.
 
Oi, så mange. Da må du/dere ha stor familie. Er det dine og mannens søskenbarn, tanter og onkler også da?

Da vil jeg anbefale snitter, det pleier å være greit å tilpasse til allergikere. :)

Ja dette er søskenbarn tanter og onkler

Snitter hadde jeg ikke tenkt på. Det skal jeg nevne samboeren for [emoji4][emoji1360]
 
Jeg har ikke fått barn selv enda, det skjer ikke før i Oktober men tenker at dåp kan gjerne være rundt 3 mnd, de fleste dåper jeg har vært i har barna vært mellom 2-4 mnd.

Selv om det gjerne er det vanlige så er det jo heller ingen problem å døpe et barn senere, og barnet må ikke på død og liv ha på seg dåpskjole heller selv om dette også er det mest vanlige.

Søsteren min måtte døpe ene datteren sin når hun var 9 mnd, det var rett og slett først sydom som utsatte det og derretter var pappaen til barnet på en lang jobbreise, og det gikk helt fint, hun hadde på seg en fin hvit blondekjole:)

Så var det en anen bekjent som ikke hadde døpt det første barnet sitt, og når barn nr to kom boen pr senere døpte de begge to samtidig, da tror jeg eldste var 5 år gammel.
 
3 mnd og ca 40-50 gjester. Lagde all mat selv og gratis lokale
 
Back
Topp