Dåp

TezK

Betatt av forumet
Dere som har døpt barna deres. Hvor gammel var h*n? Og hvor mange gjester hadde dere
 
De 2 eldste var rundt 3 måneder når vi hadde dåp, yngste var nesten 6 måneder.

Var vel en 15-20 gjester
 
Hun var 2 mnd. Helt perfekt alder syns jeg, for hun sov så mye på den tiden. Sov seg gjennom dåpen i kirken og sov gjennom mens vi var på lokalet. Våknet kun et par ganger til bleieskift og amming. Tror vi var ca 30 stk, ikke helt sikker på antallet. Bare nærmeste familie, faddere og noen venner. Ikke all familie kunne komme også, så vi kunne vært over 40 stk.
 
Førstemann var 5 mnd. Skulle egentlig være 3 mnd, men det var alltid noe som kræsjet, så det ble bare forflyttet og forflyttet. Nr to var 3 mnd. Vi var vel ca 25 stk, bare nærmeste familie [emoji4]
 
15 uker og 9 uker.
20 gjester begge gangene.
 
Rundt tre måneder. Senere enn det er litt håpløst med tanke på dåpskjole som skal passe.

Vi inviterer bare de nærmeste, så tilsammen blir vi 15-20stk. [emoji4]
 
Min var 3,5 mnd gammel. Hadde selskapet hjemme i huset, så pga plass inviterte vi bare den nærmeste familien (barnets besteforeldre, onkler og tanter - har ingen fettere eller kusiner enda). Vi var da 14 personer.
 
Nr 1: 3 mnd
Nr 2: 4,5 mnd

Vi var rundt 25 stk begge gangene. Kun de nærmeste.
 
4 mnd tror jeg, 25 gjester ca :)
 
3mnd og hadde 50 gjester av nærmeste familie og to av våre nærmeste venner.
 
Hadde navnefest til begge. Eldste var 4 mnd og yngste var 2 mnd (det var da det var seremoni der vi ønsket). Hadde 18-20 stk til bords.
 
Storesøster var 4 mnd. Hadde 60 gjester [emoji4] lillebror får vi ikke døpt før han er 6 mnd. Skal gjøre det mye mindre og, så ca 30 gjester
 
Døpte hu 2 dager før hu ble 3 mnd. Hadde ca 50 gjester.

Blir vel omtrent det samme når nr 2 skal døpes tenker jeg.
 
5 mnd og ca 30 gjester

4 mnd og ca 30 gjester
 
Back
Topp