Dåp - invitere barn?

En tråd i 'Høytider' startet av Snuppeluppen, 12 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Vi inviterte barn også ja!

2. Magica87 Gift med forumet

Vi inviterte barna.

3. FruFrøken1991 Forumet er livet Januarhula 2014 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Så klart man inviterer barna i familien i dåp og konfirmasjon. Bryllup er noe helt annet.

Om vi hadde fått en invitasjon til dåp uten unger hadde jeg ikke giddet å dra tror jeg.

4. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Inviterte med barn ja, har og samme de gangene vi har hvert invitert i dåp. Hadde fadder som ikke er familie og hvert fadder i flere dåper som ikke er familie samt uten å være fadder.

5. 2 søte små❤ Forumet er livet Januarskatter 2015 Desemberlykke 2018

Her er guttene våre de yngste i familien, alle søskenbarna er voksne som er godt i gang med å etablere seg selv. Inviterer vi søskenbarna til ungene får deres barn også bli med. Brukte venner som faddere til minstemann, ene venninnen min har en sønn som er jevngammel med mine gutter så da fikk han også bli med:)

6. Fruen1990 Flørter med forumet

Dåp og konfirmasjon er det for oss en selvfølge at hele familien er invitert :happy: Til bryllupet inviterte vi uten barn.

7. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Bestevenninna mi er fadder til lillegutt som vi døpte i april, og vi inviterte hele familien. Henne, forloveden og de tre barna deres

8. Lykkenerstor Elsker forumet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016

Inviterte barn i dåpen :)

9. lusemus 71 Flørter med forumet

Barna er Selfølgelig bed her.

10. Eliz92 Forumet er livet Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Januar 2017

Naturlig å invitere barn i dåp

11. cille83 Elsker forumet Mailykke 2018

Det er en selvfølge å invitere barna

Del denne siden