.

Nå hadde vi bare tanter og onkler med barn invitert - men da var det jo naturlig at nevøer og nieser fikk bli med. (alder fra 2-15 år). Hadde med litt leker og tegnesaker til barna.
 
Vi inviterer barna. :)
 
Tror jeg hadde stusset om ikke barna ble invitert med i en dåp om vi ble invitert. Kan forstå at bryllup blir mindre barnevennlige utover kvelden, men en dåp er jo ganske langt ifra det samme? Nå har vi ikke invitert til det selv, men det er det jeg hadde tenkt som mottaker av invitasjon.
 
Dåp og konfirmasjon er noe helt annet enn bryllup. Hadde også stusset over en invitasjon til dåp/konfirmasjon der ungene ikke var inkludert. Men samtidig må man jo sette grenser for antall gjester, og da er det vel lettere å eksludere barn, enn voksne.
 
Da dere inviterte til dåp, inviterte dere barna i familien og barna til faddere/venner, eller kun voksne? Hvor gikk grensa?

Gjorde dere annerledes i konfirmasjon og bryllup?
Selvsagt får barna være med, her er slikt en familiebegivenhet og vi synes det er hyggelig at alle, uansett alder, får være med og oppleve det.
 
Nå som vi har en toåring selv blir barn invitert :)
 
Vi har ikke invitert venner utenom familien. Men den ene gangen vi hadde faddere som ikke egentlig ellers ville blitt invitert (om kusine) så inviterte vi selvsagt ungene deres også ja
 
Ja, alle var velkomne :) Samme ville vært i konfirmasjon og bryllup :)
 
For min del er det ei sjølvfølgje at barna også er inkludert, også barn av faddere utenom familie :)

Dette gjeld både dåp og konfirmasjon! Nettopp hatt begge deler, og begge gutane mine har faddere utenom familien. Gode venner av oss, og deira born var sjølvsagt også invitert. Ny-kjærast til eine med datter likeså.
 
Her tenker jeg med barn ja. Med frøkna hadde vi kun nærmeste familie til middag, og der er det kun 1 nevø som nå er 16, men syns det er en selvfølge med barn :) Blir det samme denne gangen.
 
Vi inviterte selvfølgelig for oss, med barn til alle de inviterte :)
Noe annet er unaturlig for oss! I bryllupet vårt er derimot ingen under 18år invitert :) der er det alkoholservering, så det blir uaktuelt.
 
til bryllup inviterte vi ikke barn og har blitt invitert tilbake til bryllup uten barn... dåp og konfirmasjon klart barna skal være med:)
 
Back
Topp