Cytec som ikke virker

Tropehus

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Vårspirene 2021
Var på tidlig ultralyd på tirsdag. Var da 7+6 men embryoet hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Fikk 4 cytotec som jeg tok tirsdag ettermiddag. Hadde veldig vondt selv om jeg også fikk stikkpiller med Paralgin Forte. Jeg blødde 3 dråper og så skjedde det ikke noe mer. Var tilbake i går og fikk 4 nye Cytotec, men ingenting skjer. Fikk ikke like vondt på runde 2.

I dag er gynekologkontoret stengt, gynekologisk poliklinikk på Ullevål får jeg ikke tak i og det var ingen lege på legevakten. Snakket med en sykepleier som ikke visste hva jeg burde gjøre. Føler meg litt "alene" nå som ingen kan svare og alt er stengt. Allmenntilstanden er ikke så bra, men mulig det henger sammen med den psykiske nedturen med at dette ikke gikk. Har ikke feber. Noen som vet hva man skal/bør gjøre når det ikke skjer noe?
 
Hei, så trist at det ikke gikk veien for deg :( Vet at noen trenger flere runder med cytotec før det fungerer og at det i noen tilfeller blir nødvendig med utskrapning dersom kroppen ikke klarer å rense opp selv. Ville forsøkt å nå gynpol igjen. Evt reist rett på legevakten dersom du får feber. Håper det ordner seg for deg, sender deg en god klem :)
 
Få oppretta kontakt med gynekologisk sengepost ved næraste sjukehus? Eg fekk Cytotec-kur i avd på dagtid, men fekk beskjed om å ta kontakt med sengepost kortid som helst om eg lurte på noko. Fått noko info-skriv med nummer du kan kontakte? Evt må no legevaktslege kunne konferere med vakthavande gyn.lege/evt obstetrikk.
 
Har omsider fått kontakt med føde/gyn mottak på Ullevål og fått time i morgen. Skal møte fastende så regner med de gjør det kirurgisk i morgen. Jeg fikk kontaktinfo til gynekologen jeg fikk pillene av, men stengt der i dag pga helligdag. Lettet over endelig å finne ett sted som var åpent.
 
Trist du har mistet, håper det går bra med timen i morgen. Sender deg en god klem. :Heartred
 
Fått enda en Cytotec kur i dag og revisio, så håper at alt er løst nå og at vi kan prøve igjen.
 
Håper det kan bli overstått så dere kan komme videre. Det er tøft å gå gjennom. Lykke til
 
Håper det kan bli overstått så dere kan komme videre. Det er tøft å gå gjennom. Lykke til
Det går ganske greit - jeg hadde så få symptomer at jeg ikke turte å tro på det - jeg tar der som en fjær i hatten at magefølelsen faktisk har noe for seg. Vi var bare på pp3 og det var fint å få en bekreftelse på at vi evner å bli gravide sammen. Jeg håper jo at det sitter fort igjen, og kjenner at de uke e fram til kroppen er i gjenge igjen blir litt lange. Trøster meg med at vi har fått det til - altså virker vi begge to og har kost meg med årets første utepils [emoji5]Bare så lettet i dag over at de gjorde utskrapning og at jeg slipper å gå med murringer og ubehag.
 
Det går ganske greit - jeg hadde så få symptomer at jeg ikke turte å tro på det - jeg tar der som en fjær i hatten at magefølelsen faktisk har noe for seg. Vi var bare på pp3 og det var fint å få en bekreftelse på at vi evner å bli gravide sammen. Jeg håper jo at det sitter fort igjen, og kjenner at de uke e fram til kroppen er i gjenge igjen blir litt lange. Trøster meg med at vi har fått det til - altså virker vi begge to og har kost meg med årets første utepils [emoji5]Bare så lettet i dag over at de gjorde utskrapning og at jeg slipper å gå med murringer og ubehag.
Det skjønner jeg godt.
Det var ihvertfall innmari kjjipt å oppdage rester etter 7 uker..
kos deg med utepils i helgen. Snart nye sjanser :)
 
Stor klem til deg [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp