Crinone

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg fikk crinone i dag av gynekolog som jeg skal begynne å bruke nå som jeg er gravid. Har hatt to saer så hun mente det kunne ha en fordel å bruke det. Noen som har prøvd det, og har noen erfaringer?
 
crinone er progesterontilskudd. Det kan hjelpe dersom kroppen produserer lite progesteron, spesielt i den perioden hvor morkaka tar over for det gule legemet (som produserer progesteron først).

Ikke bruk applikatoren, men bare en ren finger.
Og vær i lett aktivitet etter at du har satt den. Da tar kroppen det lettere opp.
Og bruk truseinnlegg! Det griser litt :p

Lykke til!
 
crinone er progesterontilskudd. Det kan hjelpe dersom kroppen produserer lite progesteron, spesielt i den perioden hvor morkaka tar over for det gule legemet (som produserer progesteron først).

Ikke bruk applikatoren, men bare en ren finger.
Og vær i lett aktivitet etter at du har satt den. Da tar kroppen det lettere opp.
Og bruk truseinnlegg! Det griser litt :p

Lykke til!

Takk for svar :) og tips :D håper dette kan hjelpe så jeg ikke mister igjen.
Det var sånne engangsaplikatorer, skal jeg ikke bruke de?
 
Jeg bruker crinone, og det gjorde jeg forrige svangerskap også, nettopp fordi jeg har hatt noen spontanaborter.

Synes applikatorene fungerer helt fint, redd for å tilføre nye bakterier hvis jeg driver og styrer med fingrene.

Ikke bli redd når du har brukt det en stund og det kommer ut masse ekkel, rosa og brun gugge, det er helt normalt ;)
 
Jeg bruker crinone, og det gjorde jeg forrige svangerskap også, nettopp fordi jeg har hatt noen spontanaborter.

Synes applikatorene fungerer helt fint, redd for å tilføre nye bakterier hvis jeg driver og styrer med fingrene.

Ikke bli redd når du har brukt det en stund og det kommer ut masse ekkel, rosa og brun gugge, det er helt normalt ;)

Det som kommer ut av meg er svart og ser ut som cottage cheese (Sorry ekle detaljer!) noen med erfaringer?
 
Startet på Crinone for noen dager siden. Har mistet 5 ganger før, så nå blir det forsøk med Crinone[emoji39] har gel på tube som føres inn hver morgen. Håper dette virker[emoji4] følger to gravide som mistet to ganger, og nå med tredje sitter det etter å ha brukt Crinone frem til uke 12. Håper det går bra med oss nå[emoji173]️
 
Er gravid nå. 4 uker. Mange starter på Crinone ved EL. Jeg skulle starte ved positiv test.
 
Jeg brukte det fra etter el og sluttet i uke 12. Har i dag en velskapt sønn ♡
 
Etter 3 MA så begynte jeg på den (resepten lå på apoteket og jeg skulle begynne fra positiv test), sluttet i uke 14 og har nå ei nydelig lita pie på 17 mnd :)
 
Last edited:
Back
Topp