Cravings

Jeg har for tiden dilla på cottagecheeze, yoghurt med blåbær og valnøtter. Leter meg grønn etter lemonade. Det som har vert gjennomgående hele svangerskapet er sterk mat, sur drikke og frukt i tillegg til kaffi. Prøver å begrense det men dager hvor jeg er kvalm er det kun to ting som går det og det er kaffi og epler :D

Det var jo en veldig sunn og frisk dille, så deilig da!:) Har du testet lemonaden på McDonalds? Er som slush, og skikkelig sur og frisk- anbefales! Jeg kan ikke drikke særlig av den da det gir meg tidenes halsbrann:rolleyes:
 
Det var jo en veldig sunn og frisk dille, så deilig da!:) Har du testet lemonaden på McDonalds? Er som slush, og skikkelig sur og frisk- anbefales! Jeg kan ikke drikke særlig av den da det gir meg tidenes halsbrann:rolleyes:
Høres himmelsk ut. Desverre har vi ikke McDonald's i Sogn og Fjordane :/ eller kanskje heldigvis i disse cravings dager.
 
I går hadde jeg hekta på en skikkelig merkelig kombo. French Fries og vannmelon. Men det har sykt godt. Dekket på en måte alt. Både fett, salt, sukker og vann :p
 
Den potetkjelleren høres jo himmelsk ut:woot:
Ja jeg har selv alltid likt den lukten, og av bensin osv, men nå er det på et helt annet nivå. Har holdt meg unna bensinkanna da:hilarious:

Har hørt om cravings på sand, gråstein o.l. ja, utrolig snedig! Men bra du får stilt akkurat den lysten ved å stå i den, og ikke spise den:D

To dagar på rad har eg fått meg ein snifferunde i bestefar-kjellaren :smiley-angelic006

Snapchat-1318079145.jpg
 
I går hadde jeg hekta på en skikkelig merkelig kombo. French Fries og vannmelon. Men det har sykt godt. Dekket på en måte alt. Både fett, salt, sukker og vann :p

I samme måltid eller? Haha, veldig effektivt måltid isåfall, som dekker alle behov:hilarious:
 
Frossen hvit dame!! Har fått skikkelig dilla på det:rolleyes: farris og pink lady epler har eg hatt dilla på hele svangerskapet!
 
Har ikke fått noen som helst cravings dette svangerskapet. Føler meg lurt! Sist tok det helt av. Rart at det kan være så ulikt

Hva cravet du sist da? Men skjønner hva du mener, er utrolig tilfredsstillende når man får det man craver. Men veldig kjipt når man ikke kan ha kjellerlukt rundt seg hele tiden:shifty::D
 
Hva cravet du sist da? Men skjønner hva du mener, er utrolig tilfredsstillende når man får det man craver. Men veldig kjipt når man ikke kan ha kjellerlukt rundt seg hele tiden:shifty::D

Hovedsakelig appelsinjus (typ 1-2liter for dagen i 8mnd...) pluss andre matvarer i perioder. Nå kan eg ikkje fordra appelsinjus XD
 
Hva cravet du sist da? Men skjønner hva du mener, er utrolig tilfredsstillende når man får det man craver. Men veldig kjipt når man ikke kan ha kjellerlukt rundt seg hele tiden:shifty::D

Hovedsakelig appelsinjus (typ 1-2liter for dagen i 8mnd...) pluss andre matvarer i perioder. Nå kan eg ikkje fordra appelsinjus XD
 
Bensin! Elsker å fylle på bensin på plenklipperen og klippe plen[emoji28]
 
Back
Topp