Cravings og motsatt

2022baby

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Marshmallows 2022
Hva er deres cravings og er det noe mat dere vanligvis liker men ikke takler nå?

Jeg elsket krydret mat med masse hvitløk og chili og spesielt utenlandsk mat, men nå orker jeg ikke tanken. Jeg vil helst bare spise ting som er søtt og lite krydret. :wtf:
 
Jeg vil helst spise bare salt lakris.

Dessverre er ikke det bra for babyen [emoji85]
 
Har egentlig mistet litt matlysten og blir kvalm av tanken på veldig mye. For eksempel gjærbakst, godteri, kaffe, og en del middagsretter. Er veldig vanskelig å handle om dagen. Har liksom ikke lyst på noe.

Jeg craver bearnaisesaus med pommesfrittes. Og hamburger :) mmmm
 
Jeg har kun lyst på spicy/salt mat, og synes ikke sjokolade/søte ting smaker så godt lenge. Det var noe jeg elsket før :p Har generell økt matlyst!
 
Cravings på sånn grisemat typ hamburger, kebab, pizza. Klarer ikke tanken på torsk. Blir kvalm bare jeg ser for meg torsk. Lakris kunne jeg fint spist masse av. Gjorde jo dey sist jeg bar gravid men da visste jeg ikke at det burde begrenses.
 
Cravings: ananas og blåbær

Totalt avsmak for fisk :yuck:
 
Jeg hadde masse cravings sist, nå har jeg avsmak på så og si alt av mat [emoji53] veldig kjedelig, ingen ting som smaker godt, verken mat eller drikke.
 
Har omtrent ikke drikki kaffe på tre uker. Har vært kvalm og ikke hatt lyst på i det hele tatt, måtte ha kaffe hver morgen før [emoji14]
Ellers har jeg lyst på all mat egentlig. Spesielt druer og frukt, brødskiver, toast, fastfood[emoji28] og vanlig middag. Gleder meg til hver gang jeg skal spise, for det er det eneste som har hjulpet mot kvalmen.
 
Jeg forsåvidt ikke lyst på noe mat eller drikke, spesielt alt av typ middagsmat.. Vet mat hjelper på kvalmen, så tvinger i meg mat for at det skal bli litt bedre.. Har kanskje noe jeg har lyst på i typ 2 min, så da er det bare å hive innpå! Gleder meg til å ha lyst på noe igjen, hva som helst [emoji12]
 
Har så og si ikke lyst på noen ting.. Får bare i meg polarbrød med ost, jeg har ikke cravings på det, men eneste som blir i magen. Eller lukter hunden vår helt jævlig (Sorry ordbruket), er vandt til å ha ho i fanger 24/7 og ho blir dusjer så ofte hun burde , men ja[emoji85] Til vanlig lukter ho ingenting!

Jeg liker overhode ingenting å drikke, så døler meg dehydrert
 
Vil spise havregryn konstant [emoji13] men kun en svensk type og vi kjøpte ikke nok sist vi var der [emoji85]
 
Jeg vil gjerne ha ISKALD bonaqua med eple [emoji7] Og jeg har så lyst på pommes-frites dyppet i hamburgerdressing! Når sulten tar overhånd vil jeg sette tenna i en hamburger også, men jeg har generelt fått avsmak på det meste av mat [emoji85]
Kjøtt smaker enten blod eller surt, salat går greit , men uten kjøtt. Klarer ikke tanken på fisk [emoji87]
Ingenting smaker godt lenger. Kjøpte meg skolebrød (som jeg elsket før) her om dagen for å se om det gikk ned. Brakk meg så voldsomt og så mye at jeg bare måtte spytte ut biten [emoji85]

Vanskelig å få i meg nok næring..
 
Jeg forsåvidt ikke lyst på noe mat eller drikke, spesielt alt av typ middagsmat.. Vet mat hjelper på kvalmen, så tvinger i meg mat for at det skal bli litt bedre.. Har kanskje noe jeg har lyst på i typ 2 min, så da er det bare å hive innpå! Gleder meg til å ha lyst på noe igjen, hva som helst [emoji12]

Åh så kjedelig! Jeg synes det er kjipt å ikke ha lyst på noe jeg vanligvis elsker så kan ikke se for meg hvordan det må være å ikke ha lyst på noe i det hele tatt.. [emoji15] håper du får tilbake matlysten snart[emoji4]
 
Jeg vil gjerne ha ISKALD bonaqua med eple [emoji7] Og jeg har så lyst på pommes-frites dyppet i hamburgerdressing! Når sulten tar overhånd vil jeg sette tenna i en hamburger også, men jeg har generelt fått avsmak på det meste av mat [emoji85]
Kjøtt smaker enten blod eller surt, salat går greit , men uten kjøtt. Klarer ikke tanken på fisk [emoji87]
Ingenting smaker godt lenger. Kjøpte meg skolebrød (som jeg elsket før) her om dagen for å se om det gikk ned. Brakk meg så voldsomt og så mye at jeg bare måtte spytte ut biten [emoji85]

Vanskelig å få i meg nok næring..

Signerer pommes-cravings[emoji119][emoji119]
 
Jeg hadde masse cravings sist, nå har jeg avsmak på så og si alt av mat [emoji53] veldig kjedelig, ingen ting som smaker godt, verken mat eller drikke.

Så utrolig kjedelig, håper matlysten kommer tilbake snart [emoji4]
 
Signerer pommes-cravings[emoji119][emoji119]
Gudene veit hvorfor, men det hadde vært som å spise en bit av himmelen om dagen tror jeg [emoji23][emoji23][emoji23] Gleder meg allerede til i morgen!! Da har mannen lovet meg pommes-frites [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp