Cravings og kjønn på baby :-)

tessa123

Blir kjent med forumet
Noen som tror det har en sammenheng med hva man craver på og hvilket kjønn det er på babyen? Hva er din craving fortiden ? Her går det i sure ting og brødskive med brunost + kald melk. Ganske likt som jeg hadde med dattera mi. Med gutten gikk det mer i sjokolade. Så blir spennende å se om det har en sammenheng :)
 
Last edited:
Jeg spiste masse sjokolade sist, egentlig ingen søtmoms, da ble det jente. Ikke søtsug nå (enda i alle fall), mer kvalm og mer lyst på skikkelig mat enn godteri. Sååå vi får se. [emoji4]
 
;)
Noen som tror det har en sammenheng med hva man craver på og hvilket kjønn det er på babyen? Hva er din craving fortiden ? Her går det i sure ting og brødskive med brunost + kald melk. Ganske likt som jeg hadde med dattera mi. Med gutten gikk det mer i sjokolade. Så blir spennende å se om det har en sammenheng :)
Er det sant, herregud! :wideyed: Jeg har spist brunost og melk til frokost hver dag, og plutselig vil jeg ha sure ting i smågodtposen, sure føtter har aldri smakt bedre :hilarious: Kanskje det er en jente hos meg da? ;)
 
;)
Er det sant, herregud! :wideyed: Jeg har spist brunost og melk til frokost hver dag, og plutselig vil jeg ha sure ting i smågodtposen, sure føtter har aldri smakt bedre :hilarious: Kanskje det er en jente hos meg da? ;)
Jeg ver jo ikke om det er jente denne gangen da. Men blir spennende å se om det stemmer :woot::woot::woot:
 
Tror alt slikt er helt tilfeldig jeg :)
 
Har en av hver og bpde craving og andre ting tydet tydlig på det kjønn de sier det blir. Denne gangen vil jeg ikke vite det.

Men har spist et par tre poser med sure ting, brunost, leverpostei med majones og agurk....
Spiser en del frukt som jeg vanligvis er allergisk i mot, men tåler de når jeg er gravid, så eter jo ekstra mye da haha....

Iskaffe ❤❤ himmelsk ..

Hadde surt og iskaffe med dattera mi husker jeg ... men stoler ikke blindt på kjønn for det..
 
Jeg har skikkelig lyst på husmannskost! Karbonader, kokte eller dampede (evt bakte) grønnsaker, poteter, helstekt kylling, gryter, gulrot, supper og ferskt brød med hard skorpe.

Altså.. noe av dette er jo godt ellers og, men nå er dette på toppen av lista av hva jeg virkelig har lyst på! [emoji23] ikke akkurat hverdags..

Sist gang hadde jeg ingen spesielle cravings utenom isbiter.. og da fikk jeg jente.
 
Jeg hadde cravings på sitrusfrukt med begge jentene mine sist, særlig grapefrukt :hilarious: Og surt smågodt! Og ritz med kremost :p Jeg har de samme cravingsene nå, så tror jaggu det blir ei jente til :happy:
 
Jeg craver asparges (av alle ting), og generelt husmannskost som supper osv [emoji28]
 
Back
Topp