Clique's Dagbok

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Huff, jeg følte meg så dårlig og kvalm. Jeg bestemte meg for å ta en test for noen uker siden. Jommen var ikke den positiv!

Jeg og min kjære er ennå tidlig i forholdet, så dette er litt skummelt for oss, men igjen er det ikke det. Med denne mannen føler jeg ekte kjærlighet. Det jeg har opplevd før er bare tulleri i forhold.

Mye tanker. Jeg er 22 år og har 2 døtre fra før. Nå skal det komme til? Klart <3 Du kom overraskende på, men du var IKKE uønsket <3

Så vi bestemte oss for å bli en familie. <3

10735791_335305223314122_1025454955_n.jpg

Lille reka vår <3 Vi har allerede bestemt navn. Michelle hvis du er jente og Theodor hvis du er gutt. (Pappa trenger litt mer overbevisning om Theodor navnet, men det finner vi ut av)

I dag fikk jeg komme på ultralyd for å se hvordan det sto til med deg. Det sto bare bra til! Perfekt hjertelyd. Virker som du koste deg der i mamma sin mage. <3

10582317_347115458799765_353395755_n.jpg


Nå er det bare å glede seg til fremtiden. <3 Både mamma, pappa og søstrene dine gleder seg!
 
I dag er jeg 8+5 (litt uenig med tickeren) og vært så og si symptomfri i kanskje en ukes tid. Men får noen småbølger med kvalme i ny og ne, men ikke så gale som det var heeelt i begynnelsen. Leste på Gravid Appen at dette var helt normalt. Må innrømme at det er litt deilig å slippe litt unna/ha en pause fra symptomer for de komme sikkert tilbake med storm om litt.
 
I dag er jeg 9+4 og jeg er kjempesliten. Kvalmen er tilbake for absolutt fullt og jeg er kjempetrøtt. Pappa er som vanlig ute i offshore og jeg kjenner at det hadde vært godt å ha ham hjemme nå. Men siden det ikke lar seg gjør akuratt nå, lurer jeg bare på om jeg skal legge meg. Dagene går veldig tregt når man ikke har noen planer heller..

*Gjeeesp* God natt, da.
 
I dag er jeg 9+4 og jeg er kjempesliten. Kvalmen er tilbake for absolutt fullt og jeg er kjempetrøtt. Pappa er som vanlig ute i offshore og jeg kjenner at det hadde vært godt å ha ham hjemme nå. Men siden det ikke lar seg gjør akuratt nå, lurer jeg bare på om jeg skal legge meg. Dagene går veldig tregt når man ikke har noen planer heller..

*Gjeeesp* God natt, da.

God natt! håper du får sove godt i natt <3
 
I dag har jeg det bedre. Litt kvalme. Den er absolutt verst på kvelden. I morgen skal jeg på visning på huset vi ønsker oss. Pappa kan ikke være med fordi han er offshore. Han er på vei hjem i morgen hvis alt er etter planen, men han rekker ikke å være med på visningen.

Håper det er så fint som vi håper. Gleder meg. :)
 
Back
Topp