Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

Ja, turen til Kristiansand gikk fint, selv om jeg skal innrømme det var slitsomt å vandre rundt hele dagen, bekkenet er ikke samarbeidsvillig, og føttene blir fortere slitne enn normalt. Men det ble en fin dag uansett, og vi koste oss sammen med familien - min niese jobber der og spanderte billettene, og helt spontant så slengte både min mor og to av mine brødre og en svigerinne seg med på turen, så da ble vi plutselig en hel liten gjeng!

I dag har jeg vært på kontroll på Riksen igjen, og alt så så normalt og fint ut som det kunne få blitt. Blodtrykk normalt, urinprøve negativ, normalt med fostervann, størrelsen på babyen super (vekt ble estimert til 2150 g, litt over gjennomsnitt)...og det beste av alt - han ligger med hodet ned! Jeg var temmelig forberedt på at det skulle bli enda en setefødsel, fordi min todelte livmor ikke gir mye rom for å snu seg, men denne karen har altså benyttet anledningen mens det ennå er plass til å legge seg riktig til rette! Tenk at jeg endelig skal få oppleve en normal, vaginal fødsel, der jeg får en sprell levende baby opp på brystet etterpå! (William kom med KS, Mikael kom vaginalt, men ble rushet avsted til intensiven med en gang) Dette er det mest normale, helt etter tekstboka svangerskapet jeg noen gang har hatt, det er helt tydelig at denne babyen er "meant to be"! :) :) :)
 
Fantastisk å høre at alt går så bra denne gangen!! :) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Denne er ment to be, ja. Denne skal dere få! Og beholde.

fra app
 
Må være så fantastisk for deg å få oppleve et normalt "problemfritt" svangerskap!
Syns virkelig du fortjener det :D Og du er jo virkelig bevis på at selv om en har oppveld mye vondt før så tjener en ingenting på å gå rundt å bekymre seg og forvente det verste! For det er jo slettes ikke sikkert det skjer noe i det hele tatt :D
 
Har vært helt fantastisk å følge deg gjennom detta svangerskapet...og fortsatt er det flere uker igjen :) Man trenger solskinnshistorier i hverdagen, og din er en av de fineste :)
 
Jeg er så glad for å høre at alt går bra for dere :) Nå er det å vente på neste mnd og den lykkens dag da den vakre sønnen skal komme til verden :)
 
Så godt å hør at aillt e tipp topp :) Masse lykke t videre :)
 
For en perfekt bebimage! <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Fineste babymagen! :Heartbigred Der inne har nok Edvin det godt, ja, så han har trolig ingen planer om ankomst på en god stund enda. Satser på MINST like lang hybeltilværelse for ham som for storebror. Aller helst enda litt lengre!
 
Gratulerer med straks 34 uker, Chuma! Fantastisk! Håper det går bra med deg og lillemann i magen og at du får slappet av litt innimellom. Tenker på deg og gleder meg over hver dag du er nærmere termin og du fremdeles ruger. Nå er ventetiden uansett snart over og den nye tilværelsen starter som mamma til en nyfødt, liten gutt i tillegg til William og bittelille Mikael. Hurra for Chuma og babymagen! :)
 
For et fantastisk fint navn dere har funnet til lillebror, tenkte på det selv med nummer 2, men det ble Melvin etter samboers ønske, helt i samme gata :p Gratulerer med 34 uker, en spennende tid dere har foran dere :) Nyt det!
 
Merkelig, for sent i går kveld var jeg innom dagboken din og skrev hilsen med gratulasjon i forhold til at du er 34 uker i dag. Vel, nå er jo Edvin på vei ;). Lykke til med det nært forestående keisersnittet, Chuma! :signs003
 
Hei.
Gratulerer så mye med lillebror Edvin. Nydelig liten gutt og endelig er han her. Kos dere masse og nyt hvert sekund.
Veldi veldig glad for at dere endelig er i mål :Heartblue:Heartblue
 
Titter bare innom dagboken din for å skrive en hilsen. Håper det går stadig bedre med lille Edvin og at dere snart får reise hjem fra sykehuset om dere ikke allerede har gjort det. Tenker på dere hver eneste dag! :Heartbigred
 
Back
Topp