Chamonix vei til komfortvekt

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Startvekt: 78.7kg
BMI: 28.33
Midje/hofte: 88/102cm


Delmål: 72kg (vekt før graviditet) - belønning: kompresjonstights
Hovedmål: 65kg - belønning: weightless bukse
 
Last edited:
UKE 1

Vekt: 78.2kg
BMI: 27.97
Midje/hofte: 87/99cm

Endring prosent: - 0.6353%
Endring kg: - 500gr
Endring cm: - 4cm

Totalt nedgang prosent: 0.6353%
Total nedgang kg: 500gr
Totalt nedgang BMI: 0.36
Total nedgang cm: - 4cm
 
Last edited:
UKE 2

Vekt: 77.3kg
BMI: 27.61
Midje/hofte: 86/98cm

Endring prosent: - 1.1509%
Endring kg: - 900gr
Endring cm: - 2cm

Totalt nedgang prosent: 1.7789%
Total nedgang kg: 1.4kg
Totalt nedgang BMI: 0.72
Total nedgang cm: - 6cm
 
Last edited:
For å feire nedgangen denne uken ble det byggrynsgrøt med en kopp kakao til frokost :happy:
 
Gikk veldig fint resten av formiddagen i går også, helt til kvelden kom :p vi fikk besøk og serverte pizza, ble kanskje en bit eller to for mye :p
Men må unne seg litt innimellom også :)

Lørdag = fridag

Ny uke starter i morgen :)
 
Isj og isj skjeia kanskje litt vel ut i dag :meh: At det ikke går ann å begrense seg litt, ikke spise til man gulper sjokolade :confused:
 
Dagen i går gikk egentlig forholdsvis greit, ble nok litt høye mengder på middagen, men igjen så rakk jeg ikke å få i meg så mange måltider som ellers :) Alltid rimelig motivert etter lørdagens utskjeielser. Holdt meg unna både is og brus på middag hos mamma.

Men så forøvrig i går hvor lite støttende sambo egentlig er til tider. Har tenkt han er ganske flink siden han ikke har lokket, maset eller prøvd å overtale til å spise snop o.l i uka, men derimot kjøper, lager og kaster han innpå mengder med usunn mat, varm mat til frokost, kvelds osv :mad:
 
Last edited:
Arg føles som jeg er umettelig i dag. Har nesten spist i et siden kl. 6, føler meg mett nå, men samtidig lyst til å spise mer :confused: Har prøvd å holde meg til sunnere alternativer, men har fortsatt blitt mye. Satser på en bedre dag i morgen, må jo spore av litt innimellom :happy:
 
Foreløpig +300gr på vekta, men mye kan jo skje innen fredag :) merker godt at sulten overstyrer motivasjonen
 
Æsj denne uka her har vært skikkelig pyton :confused:
I går gikk det skikkelig ille med en del usunt til alle måltider ..
Stålsetter meg for oppgang i morgen.
Får prøve å avvanne meg litt i dag og håpe på det beste :p
 
UKE 3

Vekt: 77.4kg
BMI: 27.61
Midje/hofte: 85/98cm

Endring prosent: + 0.1294%
Endring kg: + 100gr
Endring cm: - 1cm

Totalt nedgang prosent: 1.6518%
Total nedgang kg: 1.3kg
Totalt nedgang BMI: 0.72
Total nedgang cm: 7cm
 
Bedre enn forventet med tanke på hvordan uka har vært :)
I går kom motivasjonen tilbake, så satser på neste uke blir bedre :D
 
Ble selvfølgelig en del søtt både lørdag og søndag (morsdag), men i dag føles motivasjonen bra for uka som kommer, søtsuget er tilbake til normalt når tanta endelig kom på lørdag :p
 
Wow denne uka her har vært skikkelig bra foreløpig :D Føler meg skikkelig motivert i matveien. Er nok ikke typen som løper på treningssenteret støtt og stadig, men har da fullført challengen hver dag og det er skikkelig deilig :D Føler meg supergira på å fullføre den! Tror nok at jeg de første ukene ble alt for fokusert på at jeg måtte spise anna mat hele tiden, måtte liksom kjøpe masse fancy og dyrt som inneholdt ditt og datt, men det har gått litt mer opp for meg at jeg kanskje heller burde begrense inntaket litt og heller bare velge sunnere utgaver, i stede for å bli så frustrert over å tenke på hva jeg skulle spise. Har troa på litt nedgang denne uka ;)
 
Kjøttfri dag i dag :) pai til middag med kyllingfilet på siden for gutta :)
 
UKE 4

Vekt: 76.5kg
BMI: 27.25
Midje/hofte: 84/97cm

Endring prosent: - 1.1628%
Endring kg: - 900gr
Endring cm: - 2cm

Totalt nedgang prosent: 2.7954%
Total nedgang kg: 2.2kg
Totalt nedgang BMI: 1.05
Total nedgang cm: 9cm
 
En god uke, masse motivasjon :) føles veldig naturlig og det er godt :) i følge Libra skal jeg nå målet mitt i midten av juni hvis det fortsetter slik :)
 
UKE 5

Vekt: 76.8kg
BMI: 27.61
Midje/hofte: 84/96cm

Endring prosent: + 0.3922%
Endring kg: + 300gr
Endring cm: - 1cm

Totalt nedgang prosent: 2,4032%
Total nedgang kg: 1.9kg
Totalt nedgang BMI: 0.72
Total nedgang cm: 10cm
 
UKE 6

Vekt: 75.7kg
BMI: 27.25
Midje/hofte: 84/96cm

Endring prosent: - 1.4323%
Endring kg: - 1.1kg
Endring cm: 0 cm

Totalt nedgang prosent: 3.8119%
Total nedgang kg: 3kg
Totalt nedgang BMI: 1.08
Total nedgang cm: 10cm
 
UKE 7

Vekt: 77.0kg

Endring prosent: + 1.7173%
Endring kg: + 1.3kg

Total nedgang kg: 1.7kg

Drituke :mad::yuck:
 
Back
Topp