Celleprøve og resultat

...Så fordi du kan dø i en bilulykke velger du å ikke ha brannvarsler hjemme?
..Du må ikke ta helseråd fra sider som det der, det er direkte helsefarlig, både for den fysiske og psykiske helsen.

Jeg kan jo bare fortelle at en jeg gikk på skole med har operert og vunnet over livmorhalskreft. Men hun har overhode ingen planer om og gi datteren hpv vaksinen. Hun på apoteket var enig i det valget jeg tok når jeg leverte inn igjen vaksinen. Jeg stoler ikke blindt på det jeg leser men som sagt i danmark stanset de den og skal gjøre mer forskning på den. Hva med svineinfluensavaksinen... der har mangen slitt i ettertid med bivirkninger. Helt greit for meg at noen er villig til å være prøvekaniner. Men det blir ikke meg. For å ha det på det reine har mine barn fulgt hele vaksinasjonsprogramet...
 
Er så glad vi faktiskbor i ett land som tilbyr vaksinering. For meg er det ubegripelig at man ikke tar imot!

Jeg tar ikke imot hva som helst. Barna mine har fulgt vaksinasjonsprogrammet. Jeg er for mer forskning før man begynner og produsere...
 
Håper det går bra med deg *klem* Og håper ikke det er noe alvorlig, men godt de sjekker opp i alt. Helt vanvittig at ikke alle går og får tatt de prøvene!

Det går bra, hun på legekontoret sa det ikke var noe galt, de ville bare kontrollere svaret etter seks mnd. :) jeg har også vært å tatt første dose med vaksine!
 
Tenker man kan forebygge med å sjekke seg en gang i året. Det sies jo også at hormonspiral er også forebyggene.
 
Det går bra, hun på legekontoret sa det ikke var noe galt, de ville bare kontrollere svaret etter seks mnd. :) jeg har også vært å tatt første dose med vaksine!
Godt å høre! :) OG så bra du fikk tatt vaksine.
 
Tenker man kan forebygge med å sjekke seg en gang i året. Det sies jo også at hormonspiral er også forebyggene.

Her i Norge er det kun vanlig med sjekk hvert 3. år. Noe jeg synes er horribelt. Jeg er vant med det Amerikanske systemet og det var årlig kontroll. Mye kan skje på 3 år[emoji53]
 
Back
Topp