Celleprøve - hos fastlege eller gynekolog?

Hos gyn. Har aldri spredd beina for fastlegen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tatt hos fastlegen
 
Tok hos fastlegen.
 
Tok på legekontoret, men ba om en kvinnelig lege istedenfor fastlegen. ☺
Sånn gjorde eg det og, sist. Har bytta fastlege for ikkje så lenge sidan, og han er såpass involvert i mange områder, at akkurat det der vil eg ikkje at han skal gjere.
 
Hos gyn! Legen er så klein. Liker at de som driver med Dåse til daglig styrer med min og:p haha!
 
Sånn litt på siden: det er ikke rart deg er kø hos gynekolog og vanskelig å komme til om så mange velger å gå der for så trivielle ting som celleprøver.

De som har gode grunner må selvfølgelig gå til spesialist, men en helt vanlig celleprøve kan fint fastlegen ta :) dersom prøvene slår ut blir du raskt nok sendt videre til gynekologen.
 
Sånn litt på siden: det er ikke rart deg er kø hos gynekolog og vanskelig å komme til om så mange velger å gå der for så trivielle ting som celleprøver.

De som har gode grunner må selvfølgelig gå til spesialist, men en helt vanlig celleprøve kan fint fastlegen ta :) dersom prøvene slår ut blir du raskt nok sendt videre til gynekologen.
Tenker det er opp til hver enkelt, hvem som får grafse der nede? Folk går jo privat for å ta celleprøver eller andre undersøkelser. Er jo ikke noe som går ut over det offentlige.
 
Sånn litt på siden: det er ikke rart deg er kø hos gynekolog og vanskelig å komme til om så mange velger å gå der for så trivielle ting som celleprøver.

De som har gode grunner må selvfølgelig gå til spesialist, men en helt vanlig celleprøve kan fint fastlegen ta :) dersom prøvene slår ut blir du raskt nok sendt videre til gynekologen.
Synes overhode det ikke er en triviell ting! Dessuten øsnker jeg UL av eggstokker. Kreft i eggstokker gir ikke symptomer før sykdommen er langtkommen, og svært få overlever denne kreftformen.
 
Sånn litt på siden: det er ikke rart deg er kø hos gynekolog og vanskelig å komme til om så mange velger å gå der for så trivielle ting som celleprøver.

De som har gode grunner må selvfølgelig gå til spesialist, men en helt vanlig celleprøve kan fint fastlegen ta :) dersom prøvene slår ut blir du raskt nok sendt videre til gynekologen.
E har gode grunner da kroppen min driver å motarbeider alt som heter kvinnelighet (for å ikke utdype noe mer)!
 
Hos gyn! Legen er så klein. Liker at de som driver med Dåse til daglig styrer med min og:p haha!
Knis:p
Føler det samme. Hun jeg går til, ser jeg lite av ansiktet på, helt greit:D
 
Båda två! Tok hos gyn sist, i forbindelse ned seksukerskontroll. Tidligere har jeg tatt hos fastlegen. De er begge menn, plager meg ikke.
 
Back
Topp