Celleforandring og gravid?

Alma R

Andre møte med forumet
Hei! Blir litt langt dette men håper veldig på svar!! :) Så, jeg har en komplisert helsetilstand nå. Har siden starten av januar 2017 blødd nesten konstant, og hatt smerter i livmoren. Etter tre celleprøver og en biopsi fant de celleforandring inni livmoren. Og long story short; eneste «behandlingen» jeg har fått hittil har vært i form av tabletter som skal stoppe indre blødninger. Nå venter jeg på innkalling til Ullevål, da den forrige spesialisten jeg var hos gjorde en dårlig jobb ifølge både meg og to andre leger. Etter at jeg begynte på de pillene så tok det over en uke hver gang før jeg sluttet å blø nesten i allefall, sluttet skjelden helt å blø. Unntatt nå sist. Jeg har ikke tatt pillene hele desember og jeg har ikke blødd en dråpe, derimot virker det som om jeg er gravid! Og jeg er veldig glad for det fordi vi trodde jeg kanskje ikke kunne bli gravid igjen, har to barn fra før. Så, mitt spørsmål er; har noen her opplevd noe lignende? Celleforandringer osv men fortsatt hatt en trygg og Ok graviditet og fødsel? Jeg har fortsatt smerter men også de gjenkjennelige graviditetssmertene, jeg har ikke tatt test enda men blødningen sluttet, jeg har ømme bryster, er super følsom for hver reklame og alt jeg ser, og irritabel, tisser oftere, hodepine, høyere temp, osv osv. Er rimelig sikker på at jeg er gravid! Og selvom jeg er glad for det er jeg redd for selve sykdomsbildet. Hjelp? :/
 
Back
Topp