CB digital

Srenit

Glad i forumet
Tok en CB-digital i dag tidlig, hadde trodd det skulle stå 2-3, men stod bare 1-2. Ble så skuffet :( Strekene på strimlene har økt, så er ikke så bekymret. Men hadde trodd i uke 4+3 skulle det stå 2-3.
10 DPO testet jeg blendahvit på Babyplan tidligtest, og fikk opp en svak strek først 13 DPO. Skulle jo bare gitt meg etter den første streken, men neida, dumme meg tester i vei.
 
Jeg fikk 2-3 i forgårs, 14 dpo. Men jeg har høy hcg! Fikk positiv digital 1-2 allerede 10 dpo. Så om du ikke har fått svak positiv før 13 dpo, så må du bare vente litt :) jeg tror det er mer normalt å ikke få 2-3, enn å få det.
 
Jeg fikk 2-3 nå idag :) er ca 16 dpo! Tipper min hcg er høy ettersom jeg fikk en sterk strek i går!
 
Okay, tar en ny neste uke. Har heldigvis ingen liggende så jeg kan ikke bare svi den av når panikken kommer snikende. HATER DETTE!! Skulle ønske jeg kunne sove til 12 uker og vosj mer trygg!
 
Hva med å dra til fastlege for blodprøve for å måle hcg?:)
 
Jautakk, tenker mykje på dette sjølv..kan jo bli tullerusk av mindre :wtf: Fekk "1-2 uker" omtrent akkurat på IKM, antatt 14 DPO. Ville også gjerne ha "2-3 uker"..men har gooogla rikelig dei siste to dagane, og ser at det er like vanlig å få "1-2" som "2-3", frå slutten av veke 3, til slutten av veke 4. Kjem an på "stryken" i urinen, individuelle HCG-forskjellar (som framleis er innanfor normalområdet). Serum HCG (altså i blod) er einaste sikre metode. Desse vekestestane går jo på psyken laus..

Men er jo ikkje betre sjølv, brukt tilsammen 7 (!!!) testar dei siste dagane (12-14-16 DPO). Ser at strekane blir sterkare, så får prøve å roe meg med det :angelic: Men ryke sikkert ny digital i helga, når eg veit det er reelt at den kan slå ut på "2-3 uker"..
 
Tror ikke du skal tenke så mye på det altså :) er jo veldig variererende fra person til person hvor raskt den blir 2-3. Jeg har høy og rask økning av hcg nå (vet det fordi jeg har tatt blodprøver) og fikk 2-3 på dag 13 (hadde 359 i hcg dag 14) og i dag på 4 + 3 har jeg fått 3+ (egentlig litt rart med tanke på at jeg hadfe 910 på blodprøve i går). Og jeg er jo ikke 3 + nå så det stemmer jo ikke. Stoler derfor ikke på de ukeinndikatorene. Viser de gravid så er du jo det :)
 
Tror ikke du skal tenke så mye på det altså :) er jo veldig variererende fra person til person hvor raskt den blir 2-3. Jeg har høy og rask økning av hcg nå (vet det fordi jeg har tatt blodprøver) og fikk 2-3 på dag 13 (hadde 359 i hcg dag 14) og i dag på 4 + 3 har jeg fått 3+ (egentlig litt rart med tanke på at jeg hadfe 910 på blodprøve i går). Og jeg er jo ikke 3 + nå så det stemmer jo ikke. Stoler derfor ikke på de ukeinndikatorene. Viser de gravid så er du jo det :)

Så rart. Trodde man måtte ha 2000+ i hcg før den digitale slo ut? Kanskje d dobla seg fra i går? Litt teit hvis de testene viser så feil.
Har en digital jeg vurdere å ta imorgen for å se om jeg får 3 + :p
 
Tror ikke du skal tenke så mye på det altså :) er jo veldig variererende fra person til person hvor raskt den blir 2-3. Jeg har høy og rask økning av hcg nå (vet det fordi jeg har tatt blodprøver) og fikk 2-3 på dag 13 (hadde 359 i hcg dag 14) og i dag på 4 + 3 har jeg fått 3+ (egentlig litt rart med tanke på at jeg hadfe 910 på blodprøve i går). Og jeg er jo ikke 3 + nå så det stemmer jo ikke. Stoler derfor ikke på de ukeinndikatorene. Viser de gravid så er du jo det :)
Tvillinger kanskje?? ;)
 
Jeg tok en ukesindikator samme dag som jeg tok blodprøve..den visste 2-3 uker..blodprøven viste 5300 i hcg..så ikke stol 100% på de testen har jeg lært:)
 
Back
Topp