Cb digital

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Når viste cb digital 2-3 uker hos de av dere som har tatt den? Vurderer å ta en ny idag for å se at det stiger, men er kanskje for tidlig, er 4+0 idag.
 
Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+3. 3+ da jeg var 5+2
 
testet med CB når jeg var 5 uker og da viste den bare 2-3 på meg. Når jeg var bikket 6 uker viste den 3+
 
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+0, første dagen jeg testet. Fikk 3+ når jeg var 5+1, men testa ikke mellom de to gangene. Ved mitt første barn fikk jeg 1-2 når jeg var 4+2, så det er veldig individuelt[emoji4]
 
Jeg er 5+2 i dag og fikk fortsatt 2-3 uker på ny test i dag. Har kjøpt ny 2 pk og tenker å ta ny på mandag[emoji4]
 
Jeg var 3+9 da jeg fikk 2-3. Har ikke testet etter et, men 4+4 var teststreken på A1 mye kraftigere enn kontrollstreken så tipper 3+ ikke hadde vært langt unna hvertfall. Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+0 sist.
 
Jeg fikk 3+ i dag, er da da 5+5[emoji4]
 
Når på døgnet testet dere? Kjøpte meg digital i dag siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.. Burde jeg vente til i morgen tidlig? Jeg tipper jeg kanskje er ca 5 uker på vei....
 
Siden du er over ikm kan du teste når på døgnet du vil[emoji6]
 
Jeg tester alltid på ettermiddagen etter å ha holdt meg rimelig lenge. Enten jegber 8 eller 30 dpo ;)
 
  • Liker
Reactions: M#
Takk for svar, jenter! Da blir der digitaltest etterpå :happy:
 
Back
Topp