Carros sin dagbok

På tide med en liten oppdatering her :)

Tirsdag ble den nydelige jenta vår født, 3075 gram med perfeksjon og 49 cm lang. Fødselen ble tøff for både mor og barn, og endte med akutt forløsning med vakuum. Men lille har tålt det hele strålende!❤️ mor er litt mørbanket og trenger nok litt tid på å komme seg, men er den lykkeligste i verden nå❤️❤️
 
Ååå, gratulerer så masse Carros❤️

Leit at fødselen ble litt dramatisk på slutten. Håper mannen steller godt med deg, så du får hentet deg litt inn igjen. Fint at alt er bra med lillejenta:)
 
Ååå, kjære Carros, gratulerer så mye ♥♥♥ Så fantastisk at dere endelig har fått møte jenta deres ♥♥ Kjipt å høre at det ble litt dramatisk, men godt det gikk bra til slutt! Endelig!!
 
Gratulerer så mye!!
 
Gratulerer så mye! ♥♥♥
 
Gratulerer så mye!!! ❤️
 
På tide med en liten oppdatering her :)

Tirsdag ble den nydelige jenta vår født, 3075 gram med perfeksjon og 49 cm lang. Fødselen ble tøff for både mor og barn, og endte med akutt forløsning med vakuum. Men lille har tålt det hele strålende!❤️ mor er litt mørbanket og trenger nok litt tid på å komme seg, men er den lykkeligste i verden nå❤️❤️
Gratulerer så masse Carros <3 <3 :)
 
Det blir lite oppdatering her, synes alle andre sine dagbøker er mer spennende nå :p Men her har lille rukket å bli 3 uker, og vokser fint! Lagt på seg et halvt kg siden fødsel, noe som varmer et mammahjerte❤️

Idag har jeg ryddet i gravidklærene mine, det føles veldig rart å pakke dem vekk. Det er så uvirkelig å ikke være gravid lenger (eller prøver), jeg er plutselig mamma! Prøver og gravid har liksom vært "identiteten" min så lenge at det tar litt tid å omstille seg i nye rollen :p
 
Og den nye rollen, skal du ha resten av ditt liv. Du er mamma
 
Helt fantastisk ♡♡
 
Kanskje på tide med en liten oppdatering her på julaften! :)

Lille er nå blitt 9 uker, og vokser seg stor og fin. Vekt var 4100g på seksukerkontrollen, tipper den er en del over det nå ;)
Vi nyter virkelig dagene med baby i hus! Hun er en rolig baby med litt forskjøvet døgnrytme, så hun er mest våken fra Ca 23-02/03. Til gjengjeld får vi sove lenge på morgenen, så da gjør det ikke så mye!

Nå er vi klar for hennes første jul, og julestemningen blir virkelig ekstra fin med en liten i hus❤️ god jul til dem som kikker innom❤️
 
Riktig god jul! Nyt den første jula med baby ♡♡
 
PP17,10 DPO

Herregud, jeg skjelver.. Streker på begge testene innen tidsfristen, begge dukket opp ganske umiddelbart. De er svake, men de er der!! Og bt er tydelig rosa! Kan dette virkelig være sant??

Vis vedlegget 103188
Vis vedlegget 103189

(Bildene er tatt etter 5 minutter)

Om noen dager er dette et helt år siden, helt ufattelig at det har gått så lang tid.. Og så utrolig forskjellig og fantastisk livet er nå❤️

Jeg ligger i sengen med min nydelige datter som har rukket å bli hele 3,5 måneder gammel i vuggen ved siden av, og lytter til pusten hennes. Og kjenner på en helt ekstrem følelse av takknemlighet, det kan faktisk ikke beskrives! Jeg er så glad for at nettopp denne nydelige, morsomme og rare jenten ble vår! Alle negative tester, alle hormonkurer og alt annet vi måtte gjennom på veien hit blekner, når jeg kjenner varmen hennes på meg! Alt var så verdt det!

Tenk at vi er så heldige❤️ Tenk at jeg er mammaen hennes❤️
 
Back
Topp