Camping i Sverige

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
I sommer drar vi med campingvognen og har ei jente på fire og en nyfødt. Vil kjøre max tre timer fra strømstad. Bør være bade og lekemuligheter. Noen som har noen fine og barnevennlige campingplasser å anbefale? Ikke daftø.
 
Skulle si daftø jeg:p hehe kjenner ikke til noen andre, men dytter tråden litt:p
 
Sunne sjal være 3 t og 10 min unna strømstad. Vi var der flere ganger i sommer og skal dit til sommeren også. Kjempe fin campingplass der med badeland som nabo og ved vannet. Og er baby badekar i det ene bygget hvor det er familie bad.
 
Sunne sjal være 3 t og 10 min unna strømstad. Vi var der flere ganger i sommer og skal dit til sommeren også. Kjempe fin campingplass der med badeland som nabo og ved vannet. Og er baby badekar i det ene bygget hvor det er familie bad.


Sunne sjal, heter det det?
 
Der fant jeg det. Takker :)
Burde bestille plass hvis du skal dit i høysesong. Er veldig mange som vil dit. Vi var der i juni og i slutten av august og da er det nesten tomt men i juli er det veldig fult der siden vi fikk problemer med å få plass i slutten an juni fordi alt var bestilt.
 
Flytta denne til vårt nye underforum: På reise med barn! :)
 
Har hørt at det er veldig fint i falkenberg skrea camping :) bestevenninnen min er der hvert år, og i år så drar hun med en to mnd gammel baby. Så ifølge henne er dette veldig barnevennlig.
Legger med en link så kan du jo se litt.

http://www.skreacamping.se
 
Gustavsvik camping har jeg hørt mye bra om
Astrid LIndgrens verden om det ikke blir for langt
 
Back
Topp