Bytte til stor avdeling

Camilla1995 ♛

♛ Mamma til en gutt, stort ønske om et lillesøsken
Oktoberskattene 2015
I august skal mini som blir 3 i oktober bytte til stor avdeling i bhg.
Hvor gamle var deres når de byttet, og hvordan har det gått?
Kjenner jeg gruer meg litt :bored:
 
3 år. Gikk helt strålende. Han trivdes dårlig på liten avdeling, så var bare positivt når han begynte på stor
 
Min bytter nå, blir 3 i fellesferien. Hun er veldig klar for det ihvertfall, og de hun leker med daglig skal jo også over så vil tro det går veldig bra. Skal sies at vi er en liten bhg da, og hun kjenner både barna og voksne på stor avdeling
 
Min bytter avdeling når han kommer tilbake etter ferien og har så fylt 3 år. De er en del på den avdelingen de skal bytte til, Og kompisen hans skal på samme avdeling. Så håper det går bra, trur jeg gruer meg mer enn han men det er fordi jeg er redd tilretteleggingen han har behov for ikke blir like god (ped leder var ikke like positiv til hans behov som nåværende avd er).
 
Fyller 4 i november og bytter etter sommeren. Er på besøk på avdelingen ca annenhver uke nå (bygg på to forskjellige plasser).

Blir hvertfall en ansatt med over så det er bra [emoji3]
 
Han var 2 år og 3 måneder, det fungerte ikke noe særlig bra de første to-tre månedene, men nå går det bra (han bytta i august i fjor). Tror det er mange ting som kan spille inn, han gikk feks fra avdeling med 14 barn der han var av de eldste til å bli den aller yngste på avdeling med 26 barn. 3 år tenker jeg er fin alder for å bytte.
 
De er i blandt oppe på avdelingen og leker, og han syntes det er supergøy. Flere av vennene hans skal bytte også, inkludert søskebarnet som han har vært på avdeling med siden de startet. Så satser på det går fint. :)
 
Eldste gikk over på stor avd i august i fjor, da var han 2.5 år, ble 3 i desember. Minstemann har ett år igjen på liten avd og vil være 3 år når han bytter avd (blir 3 år i juli 1 mnd før de bytter avd)
 
Back
Topp