Bytte mme-merke

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Gutten har fått nan sensilac til nå, som har fungert helt topp. Men har hørt man kan forsøke å bytte etter 3mnd alder da tarmene er mer modne. Vi har fortsatt igjen av sensilac da vi hamstra en del, men har det noe for seg å prøve å bytte til nan pro igjen etter hvert?
 
Hvis det fungerer ser jeg ingen grunn til å bytte annet enn økonomiske. De vanlige mme koster mindre.
 
Vi fikk spesial-MME gratis på blå resept, så da fortsatte vi med den helt til hun sluttet med flasker
 
Hva er grunnen til at du vil bytte? Jeg personlig ser ikke vitsen i å forandre noe om det man gjør fungerer :)
Ingen grunn til at jeg vil bytte, bare leste noen som hadde skrevet at de byttet etter 3 mnd. så lurte på om det er noen vits i :)
Vi kjøper mme i Sverige, der er det samme pris på sensilac/sensitive så det økonomiske spiller ingen rolle.

Jeg tenkte kanskje det var noe i det med at sensitive er jo mildere for magen, og det kanskje ville være enklere for magen å takle fast føde om den hadde fått prøve seg på noe hakket tyngre før grøt :)
Men det er det eneste jeg kan skjønne skulle ha noe å si.
Men spurte hs, som sa jeg godt kunne prøve vanlig nan før vi evt kjøpte evt mer sensitive, men det var ikke noe anna grunn enn det økonomiske. Men fra høsten skulle nan endre oppskriften på pro, som gjorde den enda mer tilnærmet mm, og da ville det uansett bli dyrere.
 
Back
Topp