Byttar de på å stå opp med barna i helga?

Nei jeg er A menneske og står altid opp først - for barna!
Så da far mannen lov til å sove litt lenger

F.eks da er jeg alen våkna her i huset i dag, har vært opp i ca en time og klokka er 7:55
 
Vi har barn som våkner mye på natt, så jeg tar nettene og han står opp stort sett. Sover ikke akkurat frempå selv, pleier å stå opp 7-7.30 og da legger gjerne mannen seg litt før frokost. Ungene står stort sett opp 5.30-6.00 (Gruer meg i hjel til å stille klokken neste helg).
 
Nei, vi står opp alle sammen :)
 
Vi bytter på. Har ei som våkner mellom 5 og 6 en gang pluss at vi som regel må inn et par ganger ila natta. Helt uaktuelt for meg at mannen da skal kunne late seg begge morgenen e ;)
 
Vi skal i utgangspunktet bytte på, men det blir alltid meg eller en sjelden gang begge. Mannen er håpløs på å våkne.......
 
Nei, jeg står opp med de hver dag uansett om det er helg eller ei. Jeg har ikke behov for å sove lenge. :)
 
Stort sett :)
Men nå i det siste har jeg fått lov til å sove litt ekstra hver dag, 1 uke igjen til termin :)
 
Her går begge hjemme, så søvn er noe man har ansvar for å få nok av selv!! Jeg er fortiden gravid og har slitt mye med kvalme å svimmelhet. Så har ikke kunne stå rett opp når småen våkner. Derfor har pappa tatt han. Men jeg kommer meg opp så fort jeg klarer uten å spy eller svime av. Snart er babyen her å da vil jeg nok klare å stå opp når storebror skal opp. Er vel en stor sjans for at lillesøster er klar før storebror :p
 
Det er stort sett jeg som står opp, men det er helt greit. Jeg er a-menneske og er våken på null komma niks ;)
 
Stort sett står vi opp samtidig i helgene. Men nå har vi barn som liker sove om morgenen (men en del våken om natten). Idag sto vi alle opp 08.45 :)
 
De står opp selv og ordner seg selv :p Herlig med store barn
 
Ja, annen hver dag!! Vi elsker sovedagene våre ;)
Mannen står stort sett opp med barna i ukedagene, da jeg begynner så tidlig på jobb. De helgene jeg ikke jobber, bytter vi på.
 
Nei, er bare meg som står opp :)
 
Vi gjorde det før, men nå er frøkna så stor at hun klarer seg selv hvis vi vil sove lengre. Blir andre boller når babyen kommer :p
 
Back
Topp