• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

BV forum app
    Babyverdens forum - diskuter alt om baby for deg som prøver å bli å bli gravid, er gravid eller har barn.
    Appen er helt gratis! Ved hjelp av denne kan du bruke forumet på en enkel måte fra din mobil.

Last ned: BV forum app i iTunes (for iPhone)

Last ned: BV forum app i Google Play (for Android)

MERK: Bruk samme innloggingsinformasjon som fra PC. (epost + passord)

Hvis du ikke klarer å logge inne, gå inn på forumet fra PC eller nettleser på mobil/nettbrett og klikk "glemt passord" ved innloggingen. Prøv å logg inn med nytt passord. Du kan selv endre passordet ditt ved å logge deg inn på babyverden.no, klikk deg inn på "Min side" deretter "Mine opplysninger"

Last edited: 28 Jan 2017
    • Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
    • Vinner Vinner x 1
  2. MammaTilBenedicte Første møte med forumet

3. nat önsker nr 3<3

Uff. Så trist.håper du får en ny spire snart.

4. Boblefrua Forumet er livet

Jeg er inne på nettleser nå, tenkte å prøve app da jeg fortsatt ikke får opp varsler men jeg har ingen anelse om passordet. Nå jeg prøve å logge på på nettleser først?

5. Boblefrua Forumet er livet

*må

6. Bkno9121972 Andre møte med forumet

Hei,jeg er en jente på 28 år,helt ny her Vi prøver å få min første,men samboer har en gutt fra før på 6 år! Veldig kjekt å lese her inne så blir nok mer aktiv etterhver som jeg skjønner hvordan alt fungerer her inne Har også pcos så blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg evt blir gravid eller kansje må ha hjelp til å bli det,vi får se

7. Zoooove Forelsket i forumet

Det er helt umulig å logge på via mobilappen. Får bare beskjed om at brukernavnet ikke eksisterer. Når jeg så skulle logge på på data, fikk jeg ikke lov fordi jeg hadde visst prøvd for mange ganger med mobilen st kontoen min ble stengt?! Fryktelig irriterende...

8. Bymåsen Andre møte med forumet

Har sett at i appen er det et Twitter-symbol. Hvordan funker det? Vil ABSOLUTT IKKE at det jeg skriver i forumet skal havne på Twitter... :-/ Noen som veit noe om detta?

9. Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3

skrev i feil tråd;)

10. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Man kan dele sider fra forumet på både Twitter G+ og facebook.
    Dette er ett åpent forum, ikke skriv noe du ikke vil dele.

11. Millia91 Bli kjent med forumet

Hei, hvordan starter mann ny tråd på appen?? :)

12. NinjaInPyjamas (bygdejente) Gift med forumet Marsboerne2017

:angry3Får ikke logget inn på hverken android eller Apple i dag.... Selv ikke med nytt tilsendt passord. Har slettet og reinstalert appen men det går ikke.

13. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Hei.

Dette var rart. Ikke meldt om slike problemer fra andre i dag.
    Kan du prøve igjen i morgen og om det fortsatt er ett problem så må jeg se nærmere på det.
    I mellomtiden kan du halt fint logge inn via nettleser på nettbrett eller mobil ;)

14. NinjaInPyjamas (bygdejente) Gift med forumet Marsboerne2017

Jupp det er det jeg gjør ;) Skal prøve på nytt i morgen jeg da. Ha en fin kveld! :)

15. NinjaInPyjamas (bygdejente) Gift med forumet Marsboerne2017

Funker ikke i dag heller.. Får beskjed om at brukeren ikke eksisterer og om å skaffe nytt passord. Når jeg ber om nytt passord får jeg den samme hver gang... Jeg får logget meg på chrome med brukernavn og passord men ikke i appene i hverken apple eller android.

16. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Beklager at jeg ikke har svart på denne før. Jeg skal få ut ett nytt passord til deg. Sender deg dette på mail innen morgendagen :)

• Liker Liker x 1
  17. Znellaprella Andre møte med forumet

Jeg har nettopp lastet ned appen, men får ikke logget meg på. Har allerede endret passord og dobbeltsjekka brukernavn, men får likevell opp at brukernavn ikke eksisterer eller at jeg må lage nytt passord

18. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator

Kan du prøve igjen nå?

19. ElinS87 Betatt av forumet

Får ikke logget meg på via appen på Iphone. Får beskjed om at bruker ikke eksisterer. Trykker på glemt passord, lager nytt passord, så skjer akkurat det samme.

20. Lykkeogkjærlighet Flørter med forumet *MIA*

Jeg får ikke til å logge inn i forum appen. Har prøvd alt mulig i lang tid. Til og med gått inn å endra brukernavn, siden det kom opp at brukernavn ikke eksisterer. Men fortsatt får jeg den beskjeden. Hm...Hva gjør jeg?

Del denne siden