Bukett prøver på nr 1 <3

Og deilig med en liten ferie for å få tankene over på noe annet. Kanskje lille spire blir unnfanget i fred og ro på ferie?

Her går det greit. Har en del smerter i venstre eggstokk (hatt siden 5 dpo forrige syklus), men har bestilt time til gynekolog på fredag så da får vi se hva som skjer ;) Antar det bare er hovne eggstokker, men hatt cyster flere ganger tidligere (store cyster for har alltid mange små i disse disko-eggstokkene mine) så greit å få sjekket ut. Tar det som en bonus hvis jeg får se et egg som er på vei til å bli fint og stort før eggløsning neste uke.

Ja det hadde vært noe:) Åh, så irriterende. Er det vondt? Skal ikke være en dans på roser dette altså!! Godt du skal få sjekket det ut da, satser på at du får se et egg !!:)
 
IMG_4291.PNG

Har freshet opp bitmojien min litt i dag! Fått meg blomst i håret og kjole på. Er tross alt sommer nå:) Er jeg ikke fin?:hilarious:
 
Pp9 - CD 6:
Langhelg og sommervær! Hadde de planene for denne helgen. Trening, strand, shopping, lunsj på brygga, grilling og øl. Istedenfor koser jeg meg med feber, hodepine, lungebetennelse, osv.

Great
 
Fytti så kjipt! God bedring[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji254]
 
God bedring ❤
 
Pp9 - cd7 - Jeg ligger fortsatt rett ut med influensa (??) og har ikke hatt ork til å hverken tempe, drikke salviete, eller i det hele tatt å tenke på prøvingen. Har bestemt meg for å roe ned med alle kjærringrådene denne pp og heller ta det litt mer som det kommer. Har prøvd så mye greier siste halvåret og det har ikke funket så da dropper jeg det rett å slett. :)
 
Det er veldig forståelig [emoji173][emoji173][emoji173] god bedring kjære deg
 
Jeg tenker tilbake på når vi først startet å prøve. Vi tok det sånn med ro. Testet ikke en gang, bare ventet på at tr skulle dukke opp. Den pp jeg ble gravid satt jeg hjemme på ikm og ventet på tr som ikke dukket opp... så på kvelden endte det med at jeg bestemte meg for å ta en test.
Når jeg sto på apoteket med testen i hånda hadde jeg snus i kjeften. hallo?! Jeg var så laidback!!!! Tar gjerne litt av det nå takk!!
 
Pp9 - CD 9
Kjære dagbok. Her kommer litt klaging.
Kjenner jeg blir frustrert. Jeg har nå spottet brunt i 5 dager etter tr ble ferdig og spotter enda.. og nå har det blitt skikkelig slimete. Æsj! (ikke el slim). Hva skjer med kroppen min?! Forrige gang jeg opplevde dette var i mars syklusen og da uteble el. Skjønner ingenting. Får bare ta tiden til "hjelp" da som vanlig. Se hva som skjer og håpe på det beste. Er en uke til forventet el så kan jo håpe det har gitt seg til da og at d ikke har noe å si. Kanskje er det bivirkning av letrozol?! Kjenner jeg er så lei av å proppe i meg hormoner hver eneste mnd og så skjer det ingenting. Får snart ta en ny tur til gyn for en ultralyd tror jeg.

Ligger forresten enda syk i senga. Takk Gud for seriene neste sommer og best før. Ler så jeg griner
 
Pp9 - CD 9
Kjære dagbok. Her kommer litt klaging.
Kjenner jeg blir frustrert. Jeg har nå spottet brunt i 5 dager etter tr ble ferdig og spotter enda.. og nå har det blitt skikkelig slimete. Æsj! (ikke el slim). Hva skjer med kroppen min?! Forrige gang jeg opplevde dette var i mars syklusen og da uteble el. Skjønner ingenting. Får bare ta tiden til "hjelp" da som vanlig. Se hva som skjer og håpe på det beste. Er en uke til forventet el så kan jo håpe det har gitt seg til da og at d ikke har noe å si. Kanskje er det bivirkning av letrozol?! Kjenner jeg er så lei av å proppe i meg hormoner hver eneste mnd og så skjer det ingenting. Får snart ta en ny tur til gyn for en ultralyd tror jeg.

Ligger forresten enda syk i senga. Takk Gud for seriene neste sommer og best før. Ler så jeg griner

Jeg forstår veldig godt at du blir frustrert og at du ikke synes noe om å dytte på med hormoner :(

Håper du blir frisk snart altså!

Stor klem ❤️❤️
 
Jeg forstår veldig godt at du blir frustrert og at du ikke synes noe om å dytte på med hormoner :(

Håper du blir frisk snart altså!

Stor klem ❤️❤️

Takk skal du ha Jolanda! :>
 
Back
Topp