Bukett prøver på nr 1 <3

Helt fantastisk bra!! Beste kvelden på lenge :) holdt det gående til sent på natt så droppa å tempe i dag.. ikke testet heller. Har begynt å spotte brunt nå så vet ikke helt hva som skjer egentlig. Regner med at det er tr som er på vei. Og det er OK! Skal hun først komme så kan hun komme asap sånn at ny pp kan komme i gang:) hvordan går det med deg?:)
Så bra du kosa deg ❤ Venter på tanta selv, så regne med ho dukker opp snart. Tempdropp og ny negativ test så :( vi får holde sammen ;) Neste pp sitter spiren ❤❤
 
Så bra du kosa deg ❤ Venter på tanta selv, så regne med ho dukker opp snart. Tempdropp og ny negativ test så :( vi får holde sammen ;) Neste pp sitter spiren ❤❤

Æsj så kjedelig at det ikke gikk veien for deg heller denne pp! Vi får holde sammen og satse på at spirene sitter neste pp ja <3
 
Ja det er veldig kjedelig, spesielt når jeg var så sikker - igjen:) Men OK. Da får vi prøve igjen. Satser på vårbaby 2018:) Bursdagen min var helt konge. Den beste feiringen jeg noen gang har hatt :) Hvordan går det med deg?

Nå må det skje noe snart, synes jeg, jeg blir jo helt lei meg på dine vegne ❤️ Vårbaby er fint, da :)

Så bra! Du fortjente å kose deg skikkelig nå :)

Det går bra :) Fortsatt litt opp og ned men jevnt over greit. Jeg er sliten om dagen men formen er ellers bra så jeg klager ikke :)
 
Nå må det skje noe snart, synes jeg, jeg blir jo helt lei meg på dine vegne ❤️ Vårbaby er fint, da :)

Så bra! Du fortjente å kose deg skikkelig nå :)

Det går bra :) Fortsatt litt opp og ned men jevnt over greit. Jeg er sliten om dagen men formen er ellers bra så jeg klager ikke :)

Ja håper det skjer noe neste pp!!!!;-) jeg dro den helt ut i går og koset meg skikkelig...kjempedeilig å være sammen med venner og ikke tenke på prøvingen i det hele tatt. Godt å høre at du ikke har noen store plager. Langt er du på vei nå?
 
Pp9 - CD 1: Da fikk jeg plutselig tr?! Er i dag på CD 29, og tr var egentlig ventet mellom CD 32-34 en gang. Supert med kortere syklus da!! Og veldig fint å slippe å vente i dagevis på tr og ny syklus når jeg har visst siden i går at det ikke gikk veien denne pp:)
 
Ja håper det skjer noe neste pp!!!!;-) jeg dro den helt ut i går og koset meg skikkelig...kjempedeilig å være sammen med venner og ikke tenke på prøvingen i det hele tatt. Godt å høre at du ikke har noen store plager. Langt er du på vei nå?

Det er vel fortjent :)

11+3 :)

Pp9 - CD 1: Da fikk jeg plutselig tr?! Er i dag på CD 29, og tr var egentlig ventet mellom CD 32-34 en gang. Supert med kortere syklus da!! Og veldig fint å slippe å vente i dagevis på tr og ny syklus når jeg har visst siden i går at det ikke gikk veien denne pp:)

Så bra med kort syklus og at TR ikke drøyde når hun først skulle komme :) Da er du i gang igjen!
 
Pp9 - CD 1: Da fikk jeg plutselig tr?! Er i dag på CD 29, og tr var egentlig ventet mellom CD 32-34 en gang. Supert med kortere syklus da!! Og veldig fint å slippe å vente i dagevis på tr og ny syklus når jeg har visst siden i går at det ikke gikk veien denne pp:)

Herlig med en fresh start så raskt når det først ikke skulle klaffe!! Er noe dritt å gå å vente på, så da kan hun bare komme så fort som mulig :happy: Nå virker kroppen til å være skikkelig igang da, så denne PP kan bli svært lovende!!:Heartpink
 
Herlig med en fresh start så raskt når det først ikke skulle klaffe!! Er noe dritt å gå å vente på, så da kan hun bare komme så fort som mulig :happy: Nå virker kroppen til å være skikkelig igang da, så denne PP kan bli svært lovende!!:Heartpink

Ja håper du har rett<3
 
Pp9 - CD 2: Selvom det ikke klaffet denne gangen heller, har jeg noen ting jeg er glad for.
1.Tr har kommet ordentlig i gang og jeg er så glad for at det ikke ble sykluskluss og spotting i dagevis:)
2.Jeg er også veldig glad for at syklusen endte på 29 dager istedenfor 34 som den har gjort de siste pp!
3. Siden tr kom så mange dager tidligere har jeg regnet meg frem til at om det ikke skulle klaffe neste gang heller så blir jeg akkurat ferdig med tr til vi skal reise til Kroatia!! Stor glede.. i utgangspunktet var tr ventet dagen vi skulle dra til syden. Hvor kult er det liksom? Gå rundt med bind og tamponger den ene uka i året man skal på sydentur. Så takk for det!!!
 
Dersom tr er en dust og vil være med til tyrkia: jeg sverger til menskopp, det er genialt!
 
Dersom tr er en dust og vil være med til tyrkia: jeg sverger til menskopp, det er genialt!
Jeg må si jeg har vært skeptisk. Trodde det var kødd når jeg først hørte om det!:) men ja som du sier... hørt mange har gode erfaringer med det, så da er det nok noe i det!! Kanskje verdt å prøve da:)
 
Pp9 - CD 2: Selvom det ikke klaffet denne gangen heller, har jeg noen ting jeg er glad for.
1.Tr har kommet ordentlig i gang og jeg er så glad for at det ikke ble sykluskluss og spotting i dagevis:)
2.Jeg er også veldig glad for at syklusen endte på 29 dager istedenfor 34 som den har gjort de siste pp!
3. Siden tr kom så mange dager tidligere har jeg regnet meg frem til at om det ikke skulle klaffe neste gang heller så blir jeg akkurat ferdig med tr til vi skal reise til Kroatia!! Stor glede.. i utgangspunktet var tr ventet dagen vi skulle dra til syden. Hvor kult er det liksom? Gå rundt med bind og tamponger den ene uka i året man skal på sydentur. Så takk for det!!!

Så lenge syklusen er på plass så skal du se at det skjer noe! :)
 
Pp9 - cd4
I dag skulle egentlig tr ha kommet, istedenfor er jeg på CD 4 allerede:) og CD 4 betyr oppstart av dobbel dose letrozol :) Godt det er fri når jeg går på pillene da jeg blir litt uforutsigbar følelsesmessig av dem:)
Ellers har jeg en skikkelig dårlig dag i grunn.. blitt syk og ligger rett ut med hodepine, feber og muskelsmerter. Også rett før langhelg da gitt. Satser på at det blir med i dag!!
 
Last edited:
Heia ny eggløsning og flink tante som kom tidlig når hun først skulle på besøk ;) Skjedde akkurat det samme her de to forrige syklusene. Kjipt med tante, men godt å komme i gang igjen :D

Og god tur til Kroatia! Det landet er herlig ❤️
 
Heia ny eggløsning og flink tante som kom tidlig når hun først skulle på besøk ;) Skjedde akkurat det samme her de to forrige syklusene. Kjipt med tante, men godt å komme i gang igjen :D

Og god tur til Kroatia! Det landet er herlig ❤️

Jaa veldig fint. Hele denne prosessen er jo bare venting , venting og mere venting så det var fint. Tusen takk skal du ha! Gleder meg veldig :) Hvordan går det med deg?
 
Så bra at syklusen har normalisert seg! :) Krysser fingrene for deg denne pp'n :):)
 
Jaa veldig fint. Hele denne prosessen er jo bare venting , venting og mere venting så det var fint. Tusen takk skal du ha! Gleder meg veldig :) Hvordan går det med deg?

Og deilig med en liten ferie for å få tankene over på noe annet. Kanskje lille spire blir unnfanget i fred og ro på ferie?

Her går det greit. Har en del smerter i venstre eggstokk (hatt siden 5 dpo forrige syklus), men har bestilt time til gynekolog på fredag så da får vi se hva som skjer ;) Antar det bare er hovne eggstokker, men hatt cyster flere ganger tidligere (store cyster for har alltid mange små i disse disko-eggstokkene mine) så greit å få sjekket ut. Tar det som en bonus hvis jeg får se et egg som er på vei til å bli fint og stort før eggløsning neste uke.
 
God bedring, Bukett[emoji4][emoji173]️[emoji254]
 
Back
Topp